  • 1. Data: 2011-11-13 15:16:18
    Temat: Jquery UI dialog i akcja bez zamykania okna
    Od: "slawek" <n...@w...pl>

    Witam Grupowiczów

    Jestem cienki z JS a muszę zrobić taką akcję
    Wykorzystuję bibliotekę Jquery i w niej tworze okno które otwiera sie po
    kliknięciu
    kod js
    $( "#dialog-project" ).dialog({
    autoOpen: false,
    minHeight: 400,
    width: 500,
    modal: true
    });
    $( "#opener-project" ).click(function() {
    $( "#dialog-project" ).dialog( "open" );
    return false;
    });
    w html
    I teraz mam taki problem że w tym otwartym oknie potrzebuję wykonać takie
    akcje jak usuń z listy, zawieś, etc. Czyli akcje na liście które wywołają
    jakieś działanie. Problem jest w tym, że link albo buttom formularza musi
    skierować do jakiegoś miejsca skryptu php, wykonać daną akcję i wyświetlić
    aktualny stan takiej listy. Musi to jednak odbyć się bez zamykania okna
    jquery "dialog-projekt" i odświeżenia danych na niej.
    Jakoś nie mogę tego rozwiązać. Patrzyłem na stronach jquery ale tam jest
    przykład z oknem w nim formularz ale dane są zmieniane na stronie a nie w
    oknie.
    Może ktoś pomoże, podpowie jak to zrobić najefektywniej. Jak znam życie to
    pewnie rozwiązanie jest proste tylko ja go znaleźć nie mogę.
    Z góry serdeczne dzięki

    pozdrawiam
    Sławek