    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Dostawczak jako samochód osobowy
    Date: Sun, 30 Jul 2023 18:41:54 -0000 (UTC)

    Hej,

    Ze dwa lata temu kupiłem busa. Trafic II, 2.0, 115dci, H1L1, rocznik 2009.
    Jestem z niego mega zadowolony, ale mają wejść strefy czystego transportu,
    więc chcę kupić coś nowszego. Nie minie mnie to, a im szybciej to zrobię
    tym lepiej, bo niedługo temat zrobi się gorący i ceny diesli, które nie
    spełniają euro 5, pewnie polecą na ryj.

    Generalnie chcę dokładnie to, co mam, tylko spełniające jakąś nowszą normę
    euro (cholera wie jaką ten spełnia, ale nie ma DPF, więc zakładam że 4).

    Jedyna wada tego busa to to, że jest zarejestrowany jako ciężarowy. Bo
    jest ciężarowy. Przez to nie mogę mieć abonamentu mieszkańca w strefie
    płatnego parkowania.

    Czy jakbym kupił busa osobowego, ale wywalił fotele z tyłu i wstawił
    przegrodę, robiąc z niego tak naprawdę samochód dostawczy, ale w papierach
    dalej byłby samochodem osobowym, to taki zabieg będzie zgodny z prawem?
    Nikt się nie przyczepi na przeglądzie, przy kontroli, itd.?

    --
    Leci mucha, aż tu nagle wpada na drzewo i spada na ziemię. Po chwili
    wstaje, otrzepuje się i mówi: