  • 1. Data: 2010-09-25 23:17:32
    Temat: Doradzcie prosze, jaki aparat kupic?
    Od: pol_cia <g...@g...com>

    Witam!
    Doradzcie mi prosze jaki aparat kupic.
    Mialam kodaka easyshere,ale szczesliwie wpadl do wody...
    Teraz mam Nikona (coolpix 5400),ale jest strasznie wolny ,no i nie
    spelnia oczekiwan.
    Kiedys Minolta chlopaka robilam i nawet przez chwile myslalam o
    Minolcie, ale juz nie produkuja :(((
    Chcialabym dobrze wybractym razym, i nie cieszyc sie ze szczesliwie
    sie utopil.
    Myslalam o 700$, czyli 2000-2500 zl.
    Mieszkam w US,wiec cos co w US jest prosze mi doradzac
    Fotografuje przyrode,dzieci i zwierzeta.Czasami przyjecia.
    Sklaniam sie ku Canonowi (jeszcze nie mialam).
    Ale ktorego wybrac?

    pozdrawiam

    pol_cia

  • 2. Data: 2010-09-26 14:02:12
    Temat: Re: Doradzcie prosze, jaki aparat kupic?
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "pol_cia" <g...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...

    > Teraz mam Nikona (coolpix 5400),ale jest strasznie wolny ,no i nie
    > spelnia oczekiwan.

    ??? 5 lat temu byl calkiem fajnym aparatem za niewielkie pieniadze. Moze
    masz po prostu wolna karte SD?