  • 61. Data: 2014-03-20 08:59:40
    Temat: Re: Domowy NAS z laptopa
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Pasuje TEORETYKU bo jest w formie napędu CD/DVD a te są wszystkie w tym
    > samym standardzie a jedyne co zmieniasz to klapka frontowa pasująca do
    > laptopa ..
    Przy czym trzeba dodać, że standardy są przynajmniej dwa.
    Jakiś czas temu sam się zdziwiłem, że napęd ze starego mojego laptopa
    nie pasuje do nowego, różnica była w wysokości/grubości i nijak nie dało
    się ich podmienić.

  • 62. Data: 2014-03-20 09:16:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-20 08:59, Użytkownik nadir napisał:
> [...]
    > Jakiś czas temu sam się zdziwiłem, że napęd ze starego mojego laptopa
    > nie pasuje do nowego, różnica była w wysokości/grubości i nijak nie dało

    Jest więcej niż dwa ale wytłumacz to takiemu idiocie jak mój
    rozmówca. Dla niego wszystkie powinny być takie same.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2014-03-20 09:34:36
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    RadoslawF nabazgrał(a):

    > Jest więcej niż dwa ale wytłumacz to takiemu idiocie jak mój
    > rozmówca. Dla niego wszystkie powinny być takie same.

    Idioty to sobie poszukaj w rodzinie debilu....

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 64. Data: 2014-03-20 09:35:26
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    nadir nabazgrał(a):

> [...]
    > pasuje do nowego, różnica była w wysokości/grubości i nijak nie dało się

    Ciekawe bo jeszcze się nie spotkałem z czymś takim chyba że producent zrobił
    własny model pod siebie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 65. Data: 2014-03-20 10:08:44
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 19 Mar 2014 21:04:31 +0100, mr misio napisał(a):

    > Wlasciwie to patologia obecnych czasow. Nikt nie gra w pilke, nikt nie
    > szydelkuje, wszyscy "informatycy" i klepia w kompach.

    Ale my nie o tym w tej chwili, tak? :)

    Swoją drogą - grać w piłkę nie lubię, wolę pojeździć na rowerze. Ale w
    listopadzie, przy padającym deszczu ze śniegiem, to ja dziękuję uprzejmie,
    ale wolę grzać odwłok w domu. :D

    [ Dreams have a nasty habit of going bad when you're not looking. ]
    [ (Max Payne) ]

  • 66. Data: 2014-03-20 10:10:39
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Ciekawe bo jeszcze się nie spotkałem z czymś takim chyba że producent
    > zrobił własny model pod siebie.
    Doszukałem się, że są przynajmniej dwa wymiary 12,7mm i 9,5mm. Pierwszy
    zwą slim a drugi ultraslim.
    Tak przynajmniej twierdzi góglarka, i jestem skłonny jej uwierzyć bo sam
    się na to naciąłem.

  • 67. Data: 2014-03-20 10:39:39
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Thu, 20 Mar 2014 10:10:39 +0100
    is the real date, nadir <n...@h...org> has written something quite
    wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Doszukałem się, że są przynajmniej dwa wymiary 12,7mm i 9,5mm. Pierwszy
    >zwą slim a drugi ultraslim.
    >Tak przynajmniej twierdzi góglarka, i jestem skłonny jej uwierzyć bo sam
    >się na to naciąłem.
    Plus _przynajmniej_ dwa standardy złącza, a widziałem też laptopy
    które miały adapter między jakimś dziwnym złączem na płycie a
    napędem. Adapter był dokręcony z tyłu napędu CD.

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.

  • 68. Data: 2014-03-20 10:48:33
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    nadir nabazgrał(a):

    > Doszukałem się, że są przynajmniej dwa wymiary 12,7mm i 9,5mm. Pierwszy
    > zwą slim a drugi ultraslim.
    > Tak przynajmniej twierdzi góglarka, i jestem skłonny jej uwierzyć bo sam
    > się na to naciąłem.

    Przynajmniej jakiś konkret a nie wyzywanie od idiotów ...

    Ciekawe jak ma się to w praktyce bo prywatnie do tej pory nie miałem nigdy
    problemów z wymianą napędu w lapku bo wszytkie pasowały oprócz starego della
    gdzie napęd był już we własnej ich kieszeni wymienialny na barterię. Nawet
    jeśli są to dwa rodzaje to podejżewam że ramka z przejściówką na HDD też
    może występować pod dwoma formatami i nie stanowi to problemu z montarzem
    drugiego dysku zamiast napędu a to jest tematem rozmowy.

    Tak samo jest z dyskami że są zwykłe i slimm ale też na razie wszędzie
    pasują oba formaty ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 69. Data: 2014-03-20 10:49:35
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Tomasz Holdowanski nabazgrał(a):

> [...]
    > które miały adapter między jakimś dziwnym złączem na płycie a
    > napędem. Adapter był dokręcony z tyłu napędu CD.

    Takie coś też widziałem ale sam napęd ma to samo złącze obojętnie czyto
    Asus, Sony czy Toshiba ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 70. Data: 2014-03-20 11:00:41
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    nadir nabazgrał(a):

    > Doszukałem się, że są przynajmniej dwa wymiary 12,7mm i 9,5mm. Pierwszy
    > zwą slim a drugi ultraslim.

    Jak widzę nie ma problemu z ramką pod HDD:

    http://www.lindy.co.uk/components-tools-c7/drive-cad
    dies-raid-c321/internal-drive-caddies-c322/slim-odd-
    caddy-for-2-5-sata-hdd-12-7mm-height-p6603

    http://www.lindy.co.uk/components-tools-c7/drive-cad
    dies-raid-c321/internal-drive-caddies-c322/ultra-sli
    m-odd-caddy-for-2-5-sata-hdd-9-5mm-height-p6605

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl