    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Domowy NAS z laptopa
    Date: Thu, 20 Mar 2014 10:08:44 +0100
    Sender: p...@g...com

    Dnia Wed, 19 Mar 2014 21:04:31 +0100, mr misio napisał(a):

    > Wlasciwie to patologia obecnych czasow. Nikt nie gra w pilke, nikt nie
    > szydelkuje, wszyscy "informatycy" i klepia w kompach.

    Ale my nie o tym w tej chwili, tak? :)

    Swoją drogą - grać w piłkę nie lubię, wolę pojeździć na rowerze. Ale w
    listopadzie, przy padającym deszczu ze śniegiem, to ja dziękuję uprzejmie,
    ale wolę grzać odwłok w domu. :D

    [ Dreams have a nasty habit of going bad when you're not looking. ]
    [ (Max Payne) ]