  • 11. Data: 2012-03-25 19:50:36
    Temat: Re: Dojazd do czeskiej Pragi - którędy?
    Od: JaromirD <r...@o...pl>

    Marek 'marcus075' Karweta wrote:

    > JaromirD, Wed, 21 Mar 2012 23:13:34 +0100, pl.misc.samochody:

    > Weź pod uwagę, że autostradowa obwodnica Brna jest zrobiona z płyt
    > betonowych i w czasie jazdy masz "dupdup!" co sekundę. Chyba, że będziesz
    > za kierownicą zasypiał, to wtedy będzie to wyborne rozwiązanie.

    Tylko Brna czy od Brna do Pragi. Z drugiej strony, jest opcj, że będę jechał
    w nocy, to może się przyda. Z trzeciej strony jak chce mi się spać, to nie a
    takiej możliwości, żebym nie zasnął (kiedyś zasnąłem na koncercie Metaliki
    na stadionie w Chorzowie) i monotonne dupdup może być niebezpieczne.

  • 12. Data: 2012-03-25 19:54:59
    Od: JaromirD <r...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    > Hradec. Z Kalwarii ta droga raczej nie będzie optymalna.

    > Takie rzeczy mam na stałe...

    > Poplatek pro dalnice - 310CZK za 10-dniową do 3.5 tony na większych
    > stacjach benzynowych.

    > Jak chcesz mieć roaming danych w T-Mobile, to włączaj jeszcze przed
    > granicą, żeby mieć pewność, że się uruchomiło. Za granicą SMSy
    > systemowe nie dochodzą a Biuro Oszukiwania Klienta nabija licznik
    > przez 20 minut zanim poda dane, na dokładke wprowadzając w błąd.
    > Na nawigację Google w zupełności wystarcza pakiet 4MB dziennie.

    Jechać będę z automapą. Ona w ogóle pokazuje dziwne rzeczy (nowa wersja)
    albo wywala błąd. Musze dzelić trasę na odcinki, żeby ja wyznaczyła. Telefon
    mam w innej sieci.
    A propos winietki, gdzie ją kupić w Cieszynie Boguszowicach?
    Na koniec jeszcze jedno pytanie: jak w Czechach z LPG (u nich to zdaje się
    autoplyn)? Czy na trasie do Pragi znajdę jakieś stacje z gazem?

  • 13. Data: 2012-03-25 20:02:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello JaromirD,

    Sunday, March 25, 2012, 7:54:59 PM, you wrote:

    [...]

    > A propos winietki, gdzie ją kupić w Cieszynie Boguszowicach?

    Ale po co przepłacać w Polsce, skoro zaraz za granica kupisz normalnie
    i jeszcze Ci podziurkują właściwie - bez podziurkowania nieważna.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2012-03-25 20:08:45
    Od: JaromirD <r...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    >
    > Ale po co przepłacać w Polsce, skoro zaraz za granica kupisz normalnie
    > i jeszcze Ci podziurkują właściwie - bez podziurkowania nieważna.

    NO dobrze, ale gdzie za granicą?

  • 15. Data: 2012-03-25 20:12:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello JaromirD,

    Sunday, March 25, 2012, 8:08:45 PM, you wrote:

    > NO dobrze, ale gdzie za granicą?

    Na każdej większej stacji benzynowej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2012-03-25 22:21:45
    Temat: Odp: Dojazd do czeskiej Pragi - którędy?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tylko Brna czy od Brna do Pragi.

    Co znaczy tylko?
    Bo wszystkie czeskie odcinki autostrad którymi jechałem tak wyglądały.
    Fakt, że to głównie Ołomuniec-Brno-Bratysława i Brno-Praga, ale wszystkie
    wyglądały prawie jak dziurostrada A4 20 lat temu.

  • 17. Data: 2012-03-25 22:22:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:4...@p...pl...
    > Hello JaromirD,
    >
    > Sunday, March 25, 2012, 7:54:59 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale po co przepłacać w Polsce, skoro zaraz za granica kupisz normalnie

    No chyba że zechcą Cię oszukać i sprzedadzą Ci 2 razy drożej.