  • 1. Data: 2012-04-23 12:02:52
    Temat: Do znawców procków Pentium :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ahoj!
    Czy ktos ma blade choć pojęcie czym się różni Intel(R) Pentium(R) M Processor
    725 od Intel(R) Pentium(R) M Processor 725A?
    Zgodnie z tym co wygóglałem pod względem parametrów niczym, jedynie formą
    sprzedaży. Ale cień wątpliwosci zawsze będzie :) Popracuje jeden za
    drugiego?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-04-23 12:07:53
    Temat: Re: Do znawców procków Pentium :)
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Jacek Maciejewski nabazgrał(a):

> [...]
    > Zgodnie z tym co wygóglałem pod względem parametrów niczym, jedynie formą
    > sprzedaży. Ale cień wątpliwosci zawsze będzie :) Popracuje jeden za

    Jeden był sprzedawany jako OEM dla producentów sprzętu a drugi w wersji BOX
    dla każdego :)

  • 3. Data: 2012-04-23 13:06:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 12:07:53 +0200, Chris napisał(a):

    > Jeden był sprzedawany jako OEM dla producentów sprzętu a drugi w wersji BOX
    > dla każdego :)

    Otóż to... tak myślałem. Dzięki za wsparcie.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2012-04-25 04:03:23
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zgodnie z tym co wygóglałem pod względem parametrów niczym, jedynie formą
    > sprzedaży. Ale cień wątpliwosci zawsze będzie :) Popracuje jeden za

    Matko Jobsa, czy to jest grupa archeologiczna? ;))
    Ale szacun za 100% odpowiedź!

    Feromon

  • 5. Data: 2012-04-26 23:45:10
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2012-04-25 04:03, Feromon pisze:

    > Matko Jobsa, czy to jest grupa archeologiczna? ;))

    Eee tam, przesadzasz. Do tej pory używam bardzo fajnego Della X300 na
    Pentium M 738 taktowanego nawet niżej (1,4GHz) niż ten 725 (1,6GHz) oba
    na Dothanie 90 nm 2MB cache - wersje LV i ULV mają po prostu wyższe
    numerki, mimo niższego taktowania).
    Wydajność ma to współcześnie sprzedawanych jednostek na Atomie, waży
    ciut ponad 1kg, ale w odróżnieniu od netbooków ma normalnie nadający się
    do pracy ekran 12,1" 4:3 zamiast tego małego czegoś 16:9 w netbookach, a
    ~3 kg krowa 15,6" wymagająca zazwyczaj osobnej torby (nie da się jej po
    prostu razem z dokumentami włożyć do normalnej teczki) dla mnie odpada.
    W sumie zastanawiałem się czy go nie zmienić na jakieś APU, ale
    doszedłem do wniosku że dla zastosowań, do których go używam (program
    biurowy, system informacji prawnej, klient małej bazy danych +
    oczywiście podstawowe aplikacje sieciowe wymiana takiego małego
    notebooka nadal dobrze mi służącego to trochę wyrzucanie $, zwłaszcza
    gdy poza samym ultraportable używa się dokupionych do niego dodatków
    (stacja dokująca podłączona na stałe do monitora, normalnej myszki i
    klawiatury, dwóch zasilaczy (jeden na stałe do stacji dokującej, drugi
    na stałe w torbie - kto mając jeden zasilacz standardowo dodawany do
    laptopa choć raz czy dwa zapomniał go wziąć z domu akurat gdy
    akumulatory nie były naładowane na max, ten wie jakie to cholernie
    wkurzające).

    --
    /MB

  • 6. Data: 2012-04-27 02:14:00
    Od: " " <g...@g...pl>

    Michal <u...@i...pl> napisał(a):

    > Eee tam, przesadzasz. Do tej pory uĹźywam bardzo fajnego Della X300 na
    > Pentium M 738 taktowanego nawet niĹźej (1,4GHz) niĹź ten 725 (1,6GHz) oba
    > na Dothanie 90 nm 2MB cache - wersje LV i ULV mają po prostu wyższe
    > numerki, mimo niĹźszego taktowania).
    > Wydajność ma to współcześnie sprzedawanych jednostek na Atomie,

    Bzdury gadasz. Atom D525 2 Core wyprzedza o parę lat sprzęt o którym piszesz.
    Robię pewne zadania w programach astronomicznych gdzie jest sporo liczenia i
    cały czas 4 rdzenie na max. Atom D525 jest słabszy ale nie tak wiele od Q6600.
    Sam się zdziwiłem.

  • 7. Data: 2012-04-27 07:04:31
    Od: work <g...@w...pl>

    Atom N450 odpowiada dokladnie wydajności pentium M 1,6 Ghz a
    zintegorwana z nim grafa intel 3150 jest odpowiednikiem gforca MX400.
    Wszystko sprawdzone i przetestowane.

  • 8. Data: 2012-04-27 08:53:53
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    g...@g...pl nabazgrał(a):

> [...]
    > sporo liczenia i cały czas 4 rdzenie na max. Atom D525 jest słabszy ale
    > nie tak wiele od Q6600. Sam się zdziwiłem.

    Dobry dowcip z rana ... Atom ledwo sobie radzi z dekodowaniem MKV 1080p nie
    mówiąc już o takich sprawach jak rendering. Nie mówię że jest zły ale nie
    umywa się do Q6600, u brata w mieszkaniu stoją zarówno Q6600 do pracy jak i
    Atom jako mediacenter.

    Co do różnicy między Pentium M a Atom zgodzę się że jest spora różnica choć
    tamte procki całkiem dobrze sobie dawały radę.

  • 9. Data: 2012-04-27 13:40:21
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    Chris <s...@s...net> napisał(a):

> [...]
    > umywa się do Q6600, u brata w mieszkaniu stoją zarówno Q6600 do pracy jak i

    Z MKV 1080p to sobie radzą playery oparte na Realtek RTD1283DD 400MHz i linuxie.
    A taki atom dwurdzeniowy (win widzi 4 procesory) o szybkości 2x1.66 albo
    2x1.88 GHz sobie nie radzi z odtwarzaniem?
    Ja porównywałem Atoma D525 z Q6600 pod względem obliczeń. Atom oczywiście
    wolniejszy ale nie jakoś dramatycznie.

  • 10. Data: 2012-05-01 15:05:11
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <g...@g...pl> wrote in message news:jncoc8$iv6$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > cały czas 4 rdzenie na max. Atom D525 jest słabszy ale nie tak wiele od Q6600.

    Intel Core2 Quad Q6600 @ 2.40GHz Passmark CPU Mark 2968

    Intel Atom D525 @ 1.80GHz Passmark CPU Mark 714

    Intel Pentium M 1.60GHz Passmark CPU Mark 407

    jeszcze chcesz podyskutowac o bzdurach? to ze w jakims bardzo specyficznym
    zastosowaniu dwa procesory wypadaja podobnie nie znaczy ze maja podobna
    wydajnosc