    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Do wróżki - połączenie C+ z Nka - jakie dekodery?
    Date: Fri, 14 Dec 2012 10:41:59 +0100

    > Z ciekawości.
    > Jak szybkie jest to przełączanie w normalnych tunerach?

    W normalnych względem tych z C+ albo Polsatu? Przepaść, właściwie to każda
    operacja na tunerach dedykowanych /p2c, c+/ obarczona jest lagiem nawet
    ~2sek. /zależy jaką opcję wybierasz/ Próba wciśnięcia kilku klawiszy pod
    rząd powoduje, że można się pogubić bo tuner coś robi ale nie wiadomo jaką
    opcję akurat wykonuje. Ale tak było od zawsze, jak dawno temu miałem polsat
    jeszcze SD to ich tuner sagem /o ile pamietam marke - duży szary kolocek/
    wstałał naście sekund, nie mówiąc o zmianie kanałów rzędu 2-3sek. Przez
    weekend miałem jakiś ich nowy tuner z PVR , LAN-em itd, HD, dramat,
    naciskasz klawiasz i nie wiesz czy pilot nie działa czy reakcji brak, a tu
    po chwili jest jakies menu na ekranie i wskakuje obraz, co lepsze przy
    przełącznaiu kanałów tuner na czas pomiędzy zmianą wyświetla grafike coś na
    wzór paska postępu. LOL. Pace od C+ to samo, po pierwszym dniu myślałem że
    wy..bie to pudło przez okno, coś naciskasz i on myśli po czym wskakuje
    opcja, chcesz na szybko coś nagrać to zapomnij, znaim on zatrybi to mija
    chwila, o przewijaniu jakimś nagranego materiału to zapomnij bo zanim on
    zareaguje na to w który miejscu chcesz zatrzymać jesteś już dużo dalej.
    Koszmar. /dlatego leży w szafie/

    Tunery enki też nie są idealne ale szybkość reakcji na polecenia mają
    błyskawiczną, same piloty też są dużo lepsze, te konkurencji to trzeba
    wgniatać klawisze żeby coś zatrybiło, a w sumie i tak nie wiesz czy
    zadziałało czy za słabo wcisłeś klawisz, czy tuner jeszcze nie zatrybił.

    Użytkowałem większośc sprzętu jakie pojawiły się w histori naszych platform
    cyfrowych, obiektywnie trzeba przyznać, że obecnie sprzęt 'n' jest
    najlepszy. /to że oprogramowanie go ogranicza tu i tam to inny temat/ Wygoda
    użytkowania dla mnie najlepsza.

    > Jaka to różnica? A jak w tym zestawieniu wyglądają tunery dvb-t te z
    > górnej półki oczywiście :-)

    dvb-t? nie używam nie wiem.

    Pozdro.