  • 1. Data: 2018-12-29 19:20:47
    Temat: Do Frankfurtu dizlem nie wjedziesz
    Od: Bok <a...@g...com>

    Ale pojazdem na węgiel już tak:

    https://youtu.be/_y5UMcK6thg?t=825

    ciekawe zestawienie nowoczesnego miasta z takim widokiem :D

  • 2. Data: 2018-12-29 20:23:29
    Temat: Re: Do Frankfurtu dizlem nie wjedziesz
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-29 o 19:20, Bok pisze:
    > Ale pojazdem na węgiel już tak:
    >
    > https://youtu.be/_y5UMcK6thg?t=825
    >
    > ciekawe zestawienie nowoczesnego miasta z takim widokiem :D

    Właśnie w jakimś szmatławym tv oglądają mieszkania/domy i usłyszałem że
    kominek to nie truje. Przecież cały czas się nie pali.

    Taki modny ostatnio unijny ekoterroryzm. Jak zapłacisz to nie trujesz i
    masz dyspensę. :-)

  • 3. Data: 2018-12-29 21:55:46
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Taki modny ostatnio unijny ekoterroryzm. Jak zapłacisz to nie trujesz i
    > masz dyspensę. :-)

    Ale to głównie para wodna - toto białe. Zupełnie jak w chłodniach
    kominowych. Zabawnie jest, jak czasem ktoś pokoloruje w raporcie, żeby
    bardziej truły :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2018-12-30 02:38:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-29 o 21:55, Irek.N. pisze:

    > Ale to głównie para wodna - toto białe. Zupełnie jak w chłodniach
    > kominowych. Zabawnie jest, jak czasem ktoś pokoloruje w raporcie, żeby
    > bardziej truły :)

    A do wytworzenia tej pary użyli węgla czy czystej energii uzyskanej
    ze źródeł odnawialnych?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-12-30 11:09:20
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > A do wytworzenia tej pary użyli węgla czy czystej energii uzyskanej
    > ze źródeł odnawialnych?

    Poszukaj podobnych filmów o parowozach. Jak zobaczysz taki dający na
    czarno, to znaczy że kocioł robuchany, a jak zobaczysz jak na
    wcześniejszym - na biało, to zdławiony.
    No chyba że wierzysz w to, że wunglem można konwekcyjnie na biało palić :)

    Może zrobili tak, że przed miastem rozbuchali, później zdławili i na
    "oparach" jechali w zakazanym mieście? Kto ich Panie wie ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2018-12-30 11:17:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-30 o 11:09, Irek.N. pisze:
    > Może zrobili tak, że przed miastem rozbuchali, później zdławili i na
    > "oparach" jechali w zakazanym mieście? Kto ich Panie wie ;)

    Czy to coś zmienia na przestrzeni kilku/kilkunastu kilometrów?
    Bo chyba nie liczymy w setkach.
    A zresztą czy taka lokomotywa ma nowoczesne filtry i płaci za emisję
    CO2? ;-)

    PS. Na końcu tego składu (nie jestem z branży) ale była zwykła
    niepozorna lokomotywa z silnikiem diesla. Ciekawe po co?

  • 7. Data: 2018-12-30 13:51:09
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-12-30 o 14:07, J.F. pisze:

    > A Niemcy juz ponoc nie wydobywaja wegla (kamiennego).
    > Tylko importuja.

    Importują też tylko ekologiczny.

  • 8. Data: 2018-12-30 14:00:44
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 29.12.2018 o 19:20, Bok pisze:
    > Ale pojazdem na węgiel już tak:
    >
    > https://youtu.be/_y5UMcK6thg?t=825
    To jest lokomotywa na węgiel niemiecki, a więc ekologiczny.
    Tylko polski węgiel truje.
    Jacek

  • 9. Data: 2018-12-30 14:07:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2018 14:00:44 +0100, Jacek napisał(a):

    > To jest lokomotywa na węgiel niemiecki, a więc ekologiczny.
    > Tylko polski węgiel truje.

    A Niemcy juz ponoc nie wydobywaja wegla (kamiennego).
    Tylko importuja.

    J.

  • 10. Data: 2018-12-30 14:33:18
    Od: Bok <a...@g...com>

    > Taki modny ostatnio unijny ekoterroryzm. Jak zapłacisz to nie trujesz i
    > masz dyspensę. :-)

    to tak jak segregacja śmieci, rezygnacja z plastiku, bo oceany toną w
    plastiku, tylko że 94% tego plastiku w oceanach to wina chin indii afryki

    https://www.wykop.pl/wpis/37586261/z-jakich-kontynen
    tow-pochodza-plastikowe-smieci-tr/