  • 11. Data: 2018-12-30 15:56:16
    Temat: Re: Do Frankfurtu dizlem nie wjedziesz
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > A Niemcy juz ponoc nie wydobywaja wegla (kamiennego).
    > Tylko importuja.

    Zaimportowany automagicznie staje się ekologicznym, jak ze wszystkim w DE :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 12. Data: 2018-12-30 16:13:03
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-30 o 11:17, z pisze:

    > Czy to coś zmienia na przestrzeni kilku/kilkunastu kilometrów?
    > Bo chyba nie liczymy w setkach.
    > A zresztą czy taka lokomotywa ma nowoczesne filtry i płaci za emisję
    > CO2? ;-)

    > PS. Na końcu tego składu (nie jestem z branży) ale była zwykła
    > niepozorna lokomotywa z silnikiem diesla. Ciekawe po co?
    Bo ten pociąg w obie strony jeździ, a nie wolno jechać tyłem więc musi być
    lokomotywa, a pewnie dwóch ciuchć nie mieli więc dali co mieli.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 13. Data: 2018-12-30 16:14:36
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-30 o 14:33, Bok pisze:

    > to tak jak segregacja śmieci, rezygnacja z plastiku, bo oceany toną w
    > plastiku, tylko że 94% tego plastiku w oceanach to wina chin indii afryki
    >
    > https://www.wykop.pl/wpis/37586261/z-jakich-kontynen
    tow-pochodza-plastikowe-smieci-tr/

    To jedno a dwa że najbardziej szkodzą rybom i pośrednio nam te
    najmniejsze cząsteczki
    z wszelakich past do zębów, kremów itp.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 14. Data: 2018-12-30 16:16:44
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-30 o 14:07, J.F. pisze:

    > A Niemcy juz ponoc nie wydobywaja wegla (kamiennego).
    > Tylko importuja.
    Znamienne było że jak był wypadek na tej kopalni w Czechach to w Niemczech
    akurat wydobyto ostatnią grudę węgla kamiennego.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 15. Data: 2018-12-30 20:21:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-30 o 16:13, Janusz pisze:
    > Bo ten pociąg w obie strony jeździ, a nie wolno jechać tyłem więc musi być
    > lokomotywa, a pewnie dwóch ciuchć nie mieli więc dali co mieli.

    Ty to serio piszesz?

  • 16. Data: 2018-12-31 00:06:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-30 o 20:21, z pisze:

    > Ty to serio piszesz?
    A obejrzałeś cały film czy tylko fragment.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 17. Data: 2018-12-31 00:41:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie chin, indii itd tylko rozwinietych bogatych panstw. Placa tanim armatorom za
    wywozke smieci do Azji i Afryki. Pakuja smieci na statki i statki sa oprozniane na
    srodku jakiejs duzej wody zeby wiecej kursow zrobic. Chca walczyc ze smieciami w
    oceanach to niech powstanie zakaz wywozenia smieci z kraju gdzie powstaly.

  • 18. Data: 2018-12-31 01:13:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-31 o 00:06, Janusz pisze:

    > A obejrzałeś cały film czy tylko fragment.

    A ty obejrzałeś?
    Bo ta manewrówka na końcu nie wyglądała na taką co da radę cały skład
    pociągnąć.
    O zakazie pchania zamiast ciągnięcia też nie doczytałem, ale fakt że
    kolejarzem nigdy ne byłem.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2018-12-31 10:55:04
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-12-31 o 01:13, RadoslawF pisze:

> [...]
    > pociągnąć.
    > O zakazie pchania zamiast ciągnięcia też nie doczytałem, ale fakt że

    To leciutki skład pasażerski - tyle to nawet traktorem byś pociągnął.
    Widać na filmie jak ciągnie cały ten skład...
    T.

  • 20. Data: 2018-12-31 12:02:38

    W dniu 2018-12-31 o 01:13, RadoslawF pisze:

    > O zakazie pchania zamiast ciągnięcia też nie doczytałem, ale fakt że
    > kolejarzem nigdy ne byłem.

    To tak edukacyjnie dla potomności bo się nie znam:
    Lokomotywa jeździ tylko do przodu? ;-)