-
31. Data: 2012-12-31 18:23:53
Temat: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Mon, 31 Dec 2012 11:20:54 +0100, J.F. napisał(a):
> Ale te opisy nie sa dokladne, a w dodatku elektroniki coraz wiecej i bez
> komputera ani rusz.
To jeszcze pikuś. Bez oprogramowania do tego komputera, którego nie możesz
kupić.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
32. Data: 2012-12-31 18:25:56
Temat: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Mon, 31 Dec 2012 16:16:59 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>> Tylko sie okazuje ze wymiana zarowki to juz nie sa "3 minuty", a trzy
>> godziny, i wymaga kanalu, zestawu kluczy z przedluzkami itp.
>
> Oczywiście.
> Ale brak dojścia do niektórych rzeczy to jest coś za coś.
> A wolisz mieć miejsce za reflektorem czy pod nogami? :)
Granada - jedno i drugie było.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
33. Data: 2012-12-31 20:04:07
Temat: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Dnia Mon, 31 Dec 2012 18:25:56 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
> Dnia Mon, 31 Dec 2012 16:16:59 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>
>>> Tylko sie okazuje ze wymiana zarowki to juz nie sa "3 minuty", a trzy
>>> godziny, i wymaga kanalu, zestawu kluczy z przedluzkami itp.
>>
>> Oczywiście.
>> Ale brak dojścia do niektórych rzeczy to jest coś za coś.
>> A wolisz mieć miejsce za reflektorem czy pod nogami? :)
>
> Granada - jedno i drugie było.
W dużym samochodzie klasy wyższej to nie jest aż takie trudne, tyle że
takie samochody (oczywiście nowe) są bardzo drogie.
Zresztą jaki by duży samochód nie był, zawsze lepiej będzie te 15cm zamiast
za reflektorami zagospodarować gdzieś w kabinie.
-
34. Data: 2012-12-31 21:32:44
Temat: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
Od: Adam <a...@p...onet.pl>
W dniu 2012-12-31 18:06, chwdp pisze:
>> Generalnie auta takie jak Freelander da się dość prosto naprawić bez
>> komputera diagnostycznego idąc po objawach, lub dysponując multimetrem i
>> laptopem z prostym ELM327 za kilkadziesiąt złotych.
>>
>
> yhy. zwlaszcza przekladnie katowa.
Da się :)
Z trudem, ale się da.
Ja co prawda przekładni nie wymieniałem, ale w innym Freelanderze
kolega, Sylwek, mający warsztat jednoosobowy przy Poznańskiej pod
Warszawą, osobiście i jednoosobowo wymieniał przekładnię, sprzęgło z
wysprzęglikiem i wiskozę.
Ale przekładnie kątowe padały w "jedynce" przed liftingiem, w TD4 (od
roku 2002?)już były mocniejsze.
--
Pozdrawiam.
Adam.
-
35. Data: 2012-12-31 22:49:14
Temat: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Mon, 31 Dec 2012 18:06:01 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> Internet mówi że nie jest źle, tylko trzeba podnieść przód samochodu, albo
> zdjąć zderzak.
Zrób to na drodze, gdzie Ci żarówka padła. No dobrze, na najbliższej stacji
benzynowej, gdzie kupisz żarówkę.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
36. Data: 2012-12-31 22:50:08
Temat: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Mon, 31 Dec 2012 20:04:07 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>> Granada - jedno i drugie było.
>
> W dużym samochodzie klasy wyższej to nie jest aż takie trudne, tyle że
> takie samochody (oczywiście nowe) są bardzo drogie.
LOL. Wymień w nowym mesiu czy BMW. Powodzenia.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
37. Data: 2013-01-01 01:07:23
Temat: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Dnia Tue, 1 Jan 2013 19:12:46 +0100, Tom N napisał(a):
> Tomasz Pyra w
> <news:ly1cpc990xp2$.4hbrhh7j4wej.dlg@40tude.net>:
>
>> Dnia Mon, 31 Dec 2012 22:50:08 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
>>> LOL. Wymień w nowym mesiu czy BMW. Powodzenia.
> ^^^^^^^^
>
>> Wymieniałem już silniki, skrzynie, zawieszenia, robiłem blachy, spawałem
>> budy... Z żarówką też dam sobie radę ;)
>
> Robiłeś takie rzeczy w *nowym* ? :D
A kiedy się zaczyna nowe? Bo jak 2013 to nie robiłem :)
-
38. Data: 2013-01-01 07:52:36
Temat: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
Od: chwdp <h...@i...yfd>
W dniu 2012-12-31 21:32, Adam pisze:
> W dniu 2012-12-31 18:06, chwdp pisze:
>>> Generalnie auta takie jak Freelander da się dość prosto naprawić bez
>>> komputera diagnostycznego idąc po objawach, lub dysponując multimetrem i
>>> laptopem z prostym ELM327 za kilkadziesiąt złotych.
>>>
>>
>> yhy. zwlaszcza przekladnie katowa.
>
> Da się :)
> Z trudem, ale się da.
co sie da? wymienic na nowa ktora fabrycznie jest zepsuta? o tak, frelek
to super auto dla debili :)
-
39. Data: 2013-01-01 10:28:57
Temat: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Dnia Wed, 02 Jan 2013 09:08:25 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):
> Ale to margines niewarty wzmianki, jeden przypadek na sto. W 99% klient wyjeżdża
obsłużony
> fachowo i zadowolony.
Co fakt to fakt... olej i wycieraczki potrafią zmieniać jak nikt inny ;)
-
40. Data: 2013-01-01 18:18:37
Temat: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Dnia Mon, 31 Dec 2012 22:50:08 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
> Dnia Mon, 31 Dec 2012 20:04:07 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>
>>> Granada - jedno i drugie było.
>>
>> W dużym samochodzie klasy wyższej to nie jest aż takie trudne, tyle że
>> takie samochody (oczywiście nowe) są bardzo drogie.
>
> LOL. Wymień w nowym mesiu czy BMW. Powodzenia.
Wymieniałem już silniki, skrzynie, zawieszenia, robiłem blachy, spawałem
budy... Z żarówką też dam sobie radę ;)