-
1. Data: 2012-12-28 20:55:13
Temat: ciężko wchodzi 1 SC900
Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>
co to mogło się stać, od kilku dni bardzo cieżko wchodzi w moim Seicento 900
jedyneczka?
-
2. Data: 2012-12-29 00:13:46
Temat: Re: ciężko wchodzi 1 SC900
Od: onarjusz <z...@o...pl>
W dniu 2012-12-28 20:55, identyfikator: 20040501 pisze:
> co to mogło się stać, od kilku dni bardzo cieżko wchodzi w moim Seicento
> 900 jedyneczka?
sprzęgło się kończy
-
3. Data: 2012-12-29 10:57:39
Temat: Re: ciężko wchodzi 1 SC900
Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>
fakt, zauważyłem, że jakoś sprzęgło zaczęło "brać" dopiero przy dociśnięciu
do blachy pedału... do tego jak włączam wsteczny, to słychac zgrzyt jakby
spęgło nie rozłączało... może zacznę od wymiany linki i regulacji sprzęgła?
;o)
-
4. Data: 2012-12-29 15:45:25
Temat: Re: ciężko wchodzi 1 SC900
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Dnia Sat, 29 Dec 2012 10:57:39 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):
> fakt, zauważyłem, że jakoś sprzęgło zaczęło "brać" dopiero przy dociśnięciu
> do blachy pedału... do tego jak włączam wsteczny, to słychac zgrzyt jakby
> spęgło nie rozłączało... może zacznę od wymiany linki i regulacji sprzęgła?
> ;o)
W zależności od wersji tam jest na lince samoregulator (który bardzo często
się wyluzowywuje, dając takie właśnie efekty), albo regulacja ręczna
dokręcaniem nakrętki.
Sama tarcza sprzęgła całkiem możliwe że jest jeszcze ok, ale szybko ją
zużyjesz jeżdżąc tak jak teraz (do tego zużyjesz sobie synchronizatory w
skrzyni).
W każdym razie jak będziesz kupował linkę, to radzę taką z regulacją ręczną
(być może będzie się w katalogu nazywało że jest ona do Cinquecento).
Sprzęgło powinno łapać ponad połową skoku sprzęgła.
-
5. Data: 2012-12-29 16:09:06
Temat: Re: ciężko wchodzi 1 SC900
Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>
dz, zacznę od tej linki