  • 1. Data: 2010-03-08 17:43:31
    Temat: Dlaczego to dziala?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Niezgodnie z jakąkolwiek zasadą postanowiłem do vst wykorzystać mały
    mikserek alesis z usb pracujący na sterach z windowsa. Zapodałem
    asio4all i najpierw 512 sampli - czysto, 256 - też, 128 (niecałe 3ms) -
    nadal, choć wzrasta wreszcie obciążenie. Ale z ciekawości przełączyłem
    się na direcsound i... to samo. Wywaliłem z systemu asio4all, myśląc że
    coś się pokręciło, ale wciąż mogę płynnie grać przy 128 samplach.

    Ale żeby nie było różowo, urządzenie pracuje zgrabnie przy 44,1kHz.
    Podkręcanie częstotliwości daje niefajną konwersję do 44,1 słyszalną w
    locie (z pogranicza słyszenia), niższe częstotliwości dają piękną ciszę
    (też ciekawe). Aczkolwiek wiadomo było o tym ograniczeniu do 44,1 max.

    Skoro sesja na trzydzieści głosów z pięcioma reverbami lata na 3ms na
    ''karcie'' za niecałe 400zł to albo tu drzemią siły nieczyste, albo
    troszkę towarzystwo raczy czasem przesadzać...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2010-03-08 18:30:27
    Temat: Re: Dlaczego to dziala?
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 18:43:31 +0100, Janko Muzykant na
    pl.rec.foto.cyfrowa napisał(a):

    > Niezgodnie z jakąkolwiek zasadą postanowiłem

    To juz wiemy :)

    > Ale żeby nie było różowo, urządzenie pracuje zgrabnie przy
    > 44,1kHz.

    A jak szumy ? Widoczne ? Jak bardzo, to polecam mazy ;-)

    "Człowieku, świat stoi przed tobą otworem, więc uważaj byś zeń nie
    wyleciał. Stanisław Jerzy Lec"

  • 3. Data: 2010-03-08 18:34:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marcin Stankiewicz pisze:
    > To juz wiemy :)

    No tak :)

    > A jak szumy ? Widoczne ? Jak bardzo, to polecam mazy ;-)

    No i kansel gogiel odwołał... A ja muszę posprzątać wokół klawiatury, bo
    w tym bu...łaganie to się takie wtopy robi :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /na ścianach powiesiłem mazy, zdjęcia to ja mam za oknem.../

  • 4. Data: 2010-03-08 18:49:34
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-08 19:34:49 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > No i kansel gogiel odwołał...

    A ja tego posta nie widziałem. Nie widzę, nie ma go. Więc nie odwołał.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-03-08 19:48:11
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 19:34:49 +0100, Janko Muzykant na
    pl.rec.foto.cyfrowa napisał(a):

    > No i kansel gogiel odwołał...

    A to on w ogóle jakiekolwiek przyjmuje ;-) ? Wszystko co
    kiedykolwiek ktokolwiek napisał na zawsze tam zostanie :D

    > A ja muszę posprzątać wokół klawiatury,

    Monitor lepiej wyczyść :D

    "Jest tylko jedna droga do szczęścia - przestać się martwić rzeczami, na
    które nie masz wpływu. Epiktet"