  • 1. Data: 2016-08-14 01:22:46
    Temat: Dlaczego nie superb?
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    Słyszał ktoś (choćby gdześ, od kogoś ;-) ) negatywne opinie o superbie II ?
    Założenia: duży, rodzinny, wolnossący, benzynowy ;-) Van juz
    niepotrzebny, bo dzieciary same gramolą się na fotele, suvy mi się
    znudziły a na A8 mnie nie stać.

  • 2. Data: 2016-08-14 08:56:33
    Temat: Re: Dlaczego nie superb?
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 01:22:53 UTC+2 użytkownik Scobowski napisał:
> [...]
    > Założenia: duży, rodzinny, wolnossący, benzynowy ;-) Van juz
    > niepotrzebny, bo dzieciary same gramolą się na fotele, suvy mi się

    W 2014 roku odnawiałem przy pomocy leasingu tzw. rodzinne auto i w finale walczyli ze
    sobą dealerzy Skody z Superbem i Toyoty z benzynowym Avensisem automat. Nie pamiętam
    szczegółów ofert, ale na końcu szli z ceną łeb w łeb i względy pozamerytoryczne
    (standardowo rządzący członek rodziny) zdecydowały o wzięciu Toyoty.

  • 3. Data: 2016-08-14 09:10:52
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Poza tym, że nudny i bez wyrazu, na wóz rodzinny nadaje się idealnie. Jeździłem
    testowym 1.8T i całkiem nieźle zestopniowana skrzynia(manual), zawieszenie dupy nie
    urywa, ale jest OK. Za to ilość miejsca na tylnej kanapie robi wrażenie :)

  • 4. Data: 2016-08-14 12:35:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > zawieszenie dupy nie urywa, ale jest OK

    A czym się przejechać, żeby poczuć to mityczne "zawieszenie dupy nie
    urywa" i wiedzieć o co chodzi?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2016-08-14 14:33:27
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > zawieszenie dupy nie urywa

    To chyba dobrze;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2016-08-14 23:38:46
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    E klasa Mercedesa? Spodziewałem się więcej nowym, salonowym aucie, a tak to po prostu
    przyzwoita średnia. Nie żeby było źle, ktoś, kto przesiądzie się z Fabii poczuje
    różnicę. Tak, jak napisałem, przyjemne auto dla rodziny, ale przesiadłem się do niej
    z Omegi i komfort porównywalny, a auta dzieli ponad 10 lat. Oczekiwałem więcej :)

  • 7. Data: 2016-08-15 00:49:49
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 14.08.2016 o 23:38, Przemyslaw P. pisze:
> [...]
    do niej z Omegi i komfort porównywalny, a auta dzieli ponad 10 lat. Oczekiwałem

    Nie. Do merca dorosnę za jakieś 20-30 lat.

  • 8. Data: 2016-08-15 00:57:02
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 14.08.2016 o 09:10, Przemyslaw P. pisze:
> [...]
    urywa, ale jest OK. Za to ilość miejsca na tylnej kanapie robi wrażenie :)

    No włąśnie siedziałęm z moim, prywatnym, sporym zadkiem w superbie,
    również z tylu - i robi to wrażenie.
    A6/A8 wypadają w porównaniu bledziutko (choć w Audi jest znacznie szerzej).
    Do tego myślę raczej o wolnossącym silniku.

    A że nudne? Motoryzacyjne porywy serca mam już dawno za sobą (tz.
    zrozumiałem, że na etacie, to mnie nie będzie stać na motoryzacyjną
    zajebistość) .

  • 9. Data: 2016-08-15 00:57:41
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 14.08.2016 o 14:33, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > To chyba dobrze;-)
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Zależy, czy gadamy o samochodach czy kebabie u Mehmeta ;-)

  • 10. Data: 2016-08-15 15:02:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Aug 2016 01:22:46 +0200, Scobowski napisał(a):
    > Słyszał ktoś (choćby gdześ, od kogoś ;-) ) negatywne opinie o superbie II ?
    > Założenia: duży, rodzinny, wolnossący, benzynowy ;-)

    Podjedz do serwisu i pogadaj z klientami.
    Znajomy ma sluzbowe, i mowi ze roznie bywa - jedne skody w miare
    dobre, inne stale w serwisie ...

    J.