eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 43

  • 1. Data: 2009-02-28 20:19:33
    Temat: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    No i sie wyjasnilo dlaczego nie mialem iskry kiedy cala instalacja wydawala
    sie byc w calkowitym porzadku.

    Rozsypalo sie magneto - 3 z 4 magnesow odkleily sie od cylindra magneto i
    pokruszyly. (co skutkowalo brakiem imulsow na czujnik polozenia walu a co za
    tym idzie modol nie dawal impulsow na cewke kiedy krecilem silnikiem)
    Czy takie rzeczy sie regeneruje? Magnesy sa przyklejane jakims klejem i
    chyba mozna bylo by te wykruszone usunac i wkleic nowe?
    Jakas regeneracja pradnic czy cos w tym rodzaju pewnie jest?
    Bo nie widzi mi sie szukac i bulic za nowe magneto;/

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl



  • 2. Data: 2009-02-28 20:28:07
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Tutaj fotka:

    http://www.plikus.pl/wyswietl_plik-197387.html


    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl



  • 3. Data: 2009-02-28 21:35:00
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Karambol pisze:
    > Tutaj fotka:
    >
    > http://www.plikus.pl/wyswietl_plik-197387.html
    >
    >
    jakbym dwucylindrowke Kawasaki widział LOL :D

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com


  • 4. Data: 2009-03-01 11:26:54
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: juhass <t...@w...pl>

    K.M.C. pisze:
    > Karambol pisze:
    >> Tutaj fotka:
    >>
    >> http://www.plikus.pl/wyswietl_plik-197387.html
    >>

    Poszukaj kontaktu do ludzi, którzy regenerowali koła magnesowe do kaw
    dwucylindrowych, powinni dać radę bo problem jest znany. Twoje wygląda
    bardzo podobnie..

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)
    gliwice/trzebinia


  • 5. Data: 2009-03-01 14:27:06
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>


    > Poszukaj kontaktu do ludzi, którzy regenerowali koła magnesowe do kaw
    > dwucylindrowych, powinni dać radę bo problem jest znany. Twoje wygląda
    > bardzo podobnie..

    Fakt, wyglada bardzo podobnie. Dzieki, ze mnie na to naprowadziles.

    http://www.minsk.za.pl/kologpz.html

    Jak by ktos kiedys szukal:)


    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl



  • 6. Data: 2009-03-01 15:17:19
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Karambol pisze:
    > > Poszukaj kontaktu do ludzi, którzy regenerowali koła magnesowe do kaw
    >> dwucylindrowych, powinni dać radę bo problem jest znany. Twoje wygląda
    >> bardzo podobnie..
    >
    > Fakt, wyglada bardzo podobnie. Dzieki, ze mnie na to naprowadziles.
    >
    > http://www.minsk.za.pl/kologpz.html
    >
    > Jak by ktos kiedys szukal:)

    przy okazji quiz:
    wytęz wzrok i wskaż koło sciągane przy pomocy sciągacza a nie wkrętakow
    wbijanych pod spód :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
    '91 Honda Prelude 2,0 EX


  • 7. Data: 2009-03-01 17:40:51
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > przy okazji quiz:
    > wytęz wzrok i wskaż koło sciągane przy pomocy sciągacza a nie wkrętakow
    > wbijanych pod spód :)

    Nie chce mi sie:)
    Najwazniejsze zeby swoje zdjac jak nalezy. Wyglada nato, ze sam nie dam
    rady - trzeba miec jakis specjalny klucz do zablokowania kola zamachowego i
    pomocnikow do trzymania motocykla bo sruba trzyma z momentem 150Nm;/



    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl




  • 8. Data: 2009-03-01 19:04:08
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Karambol pisze:

    > Najwazniejsze zeby swoje zdjac jak nalezy. Wyglada nato, ze sam nie dam
    > rady - trzeba miec jakis specjalny klucz do zablokowania kola zamachowego i
    > pomocnikow do trzymania motocykla bo sruba trzyma z momentem 150Nm;/

    Nie histeryzuj tylko zorganizuj sobie na piec minut porzadny klucz
    pneumatyczny i kompresor.


    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C
    http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 9. Data: 2009-03-01 19:07:02
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    No i zanim zaczniesz sie z tym szarpac upewnij sie jaki to gwint. Czasem
    bywa lewy :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C
    http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 10. Data: 2009-03-01 19:31:27
    Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>


    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:goemcr$lgh$1@news.wp.pl...
    > No i zanim zaczniesz sie z tym szarpac upewnij sie jaki to gwint. Czasem
    > bywa lewy :)
    >

    No wlasnie lewy jest.
    Juz myslelismy z kumplem o kluczu pnelmatycznym, takim do samochodow
    ciezarowych, kompresor mam w garazu - taki spory, 3 cylindrowy na sile.
    Ale klucze to nie problem. Nie wiemy jak zablokowac kolo zamachowe zeby to
    wszystko nie obracalo sie razem z kluczem;/


    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl


strony : [ 1 ] . 2 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: