-
1. Data: 2009-02-28 20:19:33
Temat: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "Karambol" <m...@w...pl>
No i sie wyjasnilo dlaczego nie mialem iskry kiedy cala instalacja wydawala
sie byc w calkowitym porzadku.
Rozsypalo sie magneto - 3 z 4 magnesow odkleily sie od cylindra magneto i
pokruszyly. (co skutkowalo brakiem imulsow na czujnik polozenia walu a co za
tym idzie modol nie dawal impulsow na cewke kiedy krecilem silnikiem)
Czy takie rzeczy sie regeneruje? Magnesy sa przyklejane jakims klejem i
chyba mozna bylo by te wykruszone usunac i wkleic nowe?
Jakas regeneracja pradnic czy cos w tym rodzaju pewnie jest?
Bo nie widzi mi sie szukac i bulic za nowe magneto;/
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
-
2. Data: 2009-02-28 20:28:07
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "Karambol" <m...@w...pl>
Tutaj fotka:
http://www.plikus.pl/wyswietl_plik-197387.html
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
-
3. Data: 2009-02-28 21:35:00
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>
Karambol pisze:
> Tutaj fotka:
>
> http://www.plikus.pl/wyswietl_plik-197387.html
>
>
jakbym dwucylindrowke Kawasaki widział LOL :D
--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com
-
4. Data: 2009-03-01 11:26:54
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: juhass <t...@w...pl>
K.M.C. pisze:
> Karambol pisze:
>> Tutaj fotka:
>>
>> http://www.plikus.pl/wyswietl_plik-197387.html
>>
Poszukaj kontaktu do ludzi, którzy regenerowali koła magnesowe do kaw
dwucylindrowych, powinni dać radę bo problem jest znany. Twoje wygląda
bardzo podobnie..
--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice/trzebinia
-
5. Data: 2009-03-01 14:27:06
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "Karambol" <m...@w...pl>
> Poszukaj kontaktu do ludzi, którzy regenerowali koła magnesowe do kaw
> dwucylindrowych, powinni dać radę bo problem jest znany. Twoje wygląda
> bardzo podobnie..
Fakt, wyglada bardzo podobnie. Dzieki, ze mnie na to naprowadziles.
http://www.minsk.za.pl/kologpz.html
Jak by ktos kiedys szukal:)
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
-
6. Data: 2009-03-01 15:17:19
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: Arni <a...@n...spam>
Karambol pisze:
> > Poszukaj kontaktu do ludzi, którzy regenerowali koła magnesowe do kaw
>> dwucylindrowych, powinni dać radę bo problem jest znany. Twoje wygląda
>> bardzo podobnie..
>
> Fakt, wyglada bardzo podobnie. Dzieki, ze mnie na to naprowadziles.
>
> http://www.minsk.za.pl/kologpz.html
>
> Jak by ktos kiedys szukal:)
przy okazji quiz:
wytęz wzrok i wskaż koło sciągane przy pomocy sciągacza a nie wkrętakow
wbijanych pod spód :)
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX
-
7. Data: 2009-03-01 17:40:51
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "Karambol" <m...@w...pl>
> przy okazji quiz:
> wytęz wzrok i wskaż koło sciągane przy pomocy sciągacza a nie wkrętakow
> wbijanych pod spód :)
Nie chce mi sie:)
Najwazniejsze zeby swoje zdjac jak nalezy. Wyglada nato, ze sam nie dam
rady - trzeba miec jakis specjalny klucz do zablokowania kola zamachowego i
pomocnikow do trzymania motocykla bo sruba trzyma z momentem 150Nm;/
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
-
8. Data: 2009-03-01 19:04:08
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: Kuczu <p...@j...pl>
Karambol pisze:
> Najwazniejsze zeby swoje zdjac jak nalezy. Wyglada nato, ze sam nie dam
> rady - trzeba miec jakis specjalny klucz do zablokowania kola zamachowego i
> pomocnikow do trzymania motocykla bo sruba trzyma z momentem 150Nm;/
Nie histeryzuj tylko zorganizuj sobie na piec minut porzadny klucz
pneumatyczny i kompresor.
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
9. Data: 2009-03-01 19:07:02
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: Kuczu <p...@j...pl>
No i zanim zaczniesz sie z tym szarpac upewnij sie jaki to gwint. Czasem
bywa lewy :)
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
10. Data: 2009-03-01 19:31:27
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "Karambol" <m...@w...pl>
Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
news:goemcr$lgh$1@news.wp.pl...
> No i zanim zaczniesz sie z tym szarpac upewnij sie jaki to gwint. Czasem
> bywa lewy :)
>
No wlasnie lewy jest.
Juz myslelismy z kumplem o kluczu pnelmatycznym, takim do samochodow
ciezarowych, kompresor mam w garazu - taki spory, 3 cylindrowy na sile.
Ale klucze to nie problem. Nie wiemy jak zablokowac kolo zamachowe zeby to
wszystko nie obracalo sie razem z kluczem;/
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl