  • 1. Data: 2012-03-13 16:16:48
    Temat: Dlaczego mi nie wyszło?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Jest sobie takie zdjęcie:
    http://sendfile.pl/145342/IMG_4929.JPG
    I jak wygląda? Wg mnie kicha wyszła, nie zdjęcie. W czym rzecz?
    Ta lodoszreń, niepokryta śniegiem, w naturze wyglądała wręcz
    bajkowo. Skrzyła się kryształami srebra. Nie jakoś olśniewająco,
    tylko złożone z tysięcy pojedynczych światełek. Słońce świeci z prawej

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-03-13 17:55:32
    Temat: Re: Dlaczego mi nie wyszło?
    Od: Adameck <a...@o...pl>

    On 13 Mar, 17:16, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Elo
    >
    > Jest sobie takie zdjęcie:http://sendfile.pl/145342/IMG_4929.JPG
    > I jak wygląda? Wg mnie kicha wyszła, nie zdjęcie. W czym rzecz?
    [...]

    Może tak:
    - obrócić obraz lekko w prawo (krzywo był trzymany aparat)
    - poziomy
    - maska wyostrzająca
    - lekkie zwiększenie nasycenia kolorów
    - rameczka...

    No i teraz może ciut lepiej?

    http://sendfile.pl/145401/IMG_4929ad.JPG

    Adameck

  • 3. Data: 2012-03-13 20:56:31
    Od: z...@g...com

    On Tuesday, March 13, 2012 12:16:48 PM UTC-4, Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    > Zbyszek
    > PGP key: 0x5351FDE3
    >
    > [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się

    Zaczynaj od uzywania rozumu.

    ZD

  • 4. Data: 2012-03-14 22:57:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Adameck napisał(a) :

    > [...]
    >
    > Może tak:
    > - obrócić obraz lekko w prawo (krzywo był trzymany aparat)
> [...]

    Zdecydowanie :-)
    Dzięki.
    Bawię się właśnie tymi wszystkimi możliwymi zmianami parametrów. Z
    czasem pójdzie mi to szybciej :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]