  • 21. Data: 2010-05-20 20:38:47
    Temat: Re: Dlaczego do telewizji 3D trzeba specjalnego telewizora...
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-05-20 22:11, MaW napisal (a):

    > Zastanawia mnie jeden aspekt - synchronizacja okularów z obrazem. Chyba
    > telewizor musi wysyłac jakieś impulsy synchroniacyjne - jakiś emiter na
    > podczerwień? Zwykły tego nie ma i tu jest chyba pies pogrzebany...

    Tu masz zestaw: 2 pary okularów + emiter podczerwieni. Jedyne 700$
    http://tinyurl.com/37nsf8k

    Tutaj więcej informacji:
    http://www.3dready.pl/

  • 22. Data: 2010-05-20 21:45:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MaW" <n...@a...bbb> napisał w wiadomości news:

    > Zastanawia mnie jeden aspekt - synchronizacja okularów z obrazem. Chyba
    > telewizor musi wysyłac jakieś impulsy synchroniacyjne - jakiś emiter na
    > podczerwień? Zwykły tego nie ma i tu jest chyba pies pogrzebany...

    Chyba nie tylko tu, bo zwykły wyświetla 2 obrazy naraz na połówkach ekranu,
    a nie naprzemiennie.

  • 23. Data: 2010-05-29 08:34:13
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:ht4ahv$n9h$1@news.onet.pl...

    > Chyba nie tylko tu, bo zwykły wyświetla 2 obrazy naraz na połówkach
    > ekranu, a nie naprzemiennie.

    Nie, wyświetla naprzemiennie, w LCD inaczej
    nei zrobisz separacji klatki.

    Tomy M.