  • 51. Data: 2021-05-30 15:26:56
    Temat: Re: KURWA MAĆ TNIJCIE CYTATY!
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-maja-2021 o 00:46, Mirek Ptak pisze:
    > Są jeszcze tacy co wyświetlają tylko nieprzeczytane posty

    Też kiedyś próbowałem ale stwierdziłem że to bez sensu.

    Mam ustawione powiedzmy 30 dniowe usuwanie postów aby nie zapychać kompa.

  • 52. Data: 2021-05-30 15:29:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ujmę to tak:

    Jak będziecie ciąć cytaty to ja będę nawet bez sensu cytował

    Idziesz na taki układ? ;-)

  • 53. Data: 2021-05-30 18:03:28
    Temat: Re: Dlaczego Wodoru nie będzie szybko w autach?
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.05.2021 o 13:15, heby pisze:
    > On 29/05/2021 07:24, _Master_ wrote:

    > Obacnie chyba jednak lepiej budować elektronie jądrowe, choć to wymaga
    > bardzo trudnego zadania: nalezy wybrać specjalistów a nie historyków,
    > prawników i inną swołocz, na rządzących. Raczej niewykonalne z tym
    > suwerenem. Czekam na jakiś zabór, wtedy szybko szło.

    By każdy specjalista przeforsował swoje?

  • 54. Data: 2021-05-30 18:17:01
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.05.2021 o 12:12, Janusz pisze:

    > No ale tak jest, sam bym chętnie kupił drugie tanie auto do jeżdżenia po
    > mieście gdzie 100km zasięg by mi w zupełności wystarczył,

    I nie robisz tego bo? Za darmo auto chcesz? Tańsze od roweru? Deskorolki?

    > benzyniaka/lpg zostawił na dłuższe trasy.

    To koleją lepiej.

  • 55. Data: 2021-05-30 18:23:30
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.05.2021 o 19:34, _Master_ pisze:

    > Można ;-) Nie czytam na telefonie ;-)
    >
    > Niestety od chyba roku nie działa dodatek do thunderbirda QuoteCollapse
    >
    > Ale jest nadzieja
    >
    > Quote Colors ma mieć zwijanie tego ŚMIETNIKA (wkrótce)
    >
    > Często dostaję zjeby że nie cytuję bo googlowcy nie potrafią czytać
    > drzewa. Mam im robić DOBRZE.
    >
    > Jak odwołuję się do konkretnego zdania/akapitu to cytuję
    >
    > Ale kasuję niepotrzebne tryliony tekstu...
    >
    > Żądam ;-) aby ludzie myśleli i używali dobrze napisanych narzędzi i do
    > czytania news w XXI wieku.
    >
    > Za dużo wymagam? ;-)

    No nie rozwinęły się techniki umożliwiające niecytowanie bezpośrednio.
    Musiałbyś produkować artykuł w kilku formatach alternatywnych dla
    czytników o różnych możliwościach (gdyby takie już istniały). Na razie
    wszystko bazuje na odczuciu odpowiadającego ile ma zacytować.

  • 56. Data: 2021-05-30 19:16:58
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-30 o 18:17, ii pisze:

    > I nie robisz tego bo? Za darmo auto chcesz? Tańsze od roweru? Deskorolki?
    Mam Ci po Zenkowemu odpisać?
    Napisałem że za darmo?
    Pierwsze z brzegu, sensowne, 130kzł. To jest za darmo wg Ciebie?
    O twizy czy innych meleksach czy melekso podobnych nie piszę.

    > To koleją lepiej.
    Sam sobie jedź koleją z bagażami nad morze, ja już to mam za sobą.

    --
    Janusz

  • 57. Data: 2021-05-30 20:45:40
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/05/2021 18:03, ii wrote:
    > By każdy specjalista przeforsował swoje?

    Specjalista od energetyki, racjonalnie myślący.

    Zaletą racjonalnego myślenia jest to, że dochodzi się do tych samych
    wniosków. W przeciwieństwie do swołoczy ideologicznej.

  • 58. Data: 2021-05-31 12:17:27
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.05.2021 o 19:16, Janusz pisze:

    > Mam Ci po Zenkowemu odpisać?
    > Napisałem że za darmo?
    > Pierwsze z brzegu, sensowne, 130kzł. To jest za darmo wg Ciebie?
    > O twizy czy innych meleksach czy melekso podobnych nie piszę.

    Samochód za 130 nie jest do miasta to czemu miałby być tańszy.

    > Sam sobie jedź koleją z bagażami nad morze, ja już to mam za sobą.

    Na ile? Tydzień chyba da się zapakować do walizki. Dwa tygodnie do dwóch
    ... Mnie chodzi o to, że kolej szybka jest i tania.

  • 59. Data: 2021-05-31 15:26:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-31 o 12:17, ii pisze:

    > Samochód za 130 nie jest do miasta to czemu miałby być tańszy.
    No to jaki masz na miasto i ile kosztuje?

    > Na ile? Tydzień chyba da się zapakować do walizki. Dwa tygodnie do dwóch
    Razy 4 osoby i robi się walizek ze 6. Ja żeby dojechać nad morze muszę
    się dwa razy przesiadać, raz Katowice, na Przemyśl-Świnoujście i potem
    jakiś PKS czy coś podobnego by dojechać nad samo morze, raz już to
    ćwiczyłem i mi wystarczy :(
    już nie mówiąc o czasie bo jedzie się pociągiem całą noc, gdzie w pełnym
    przedziale możesz zapomnieć o spaniu, cały czas ktoś się kręci.

    > ... Mnie chodzi o to, że kolej szybka jest i tania.
    Ani szybka ani tania, przy 4 osobach auto wychodzi znacznie taniej.

    --
    Janusz

  • 60. Data: 2021-05-31 16:56:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 May 2021 15:26:26 +0200, Janusz wrote:

    > Razy 4 osoby i robi się walizek ze 6.

    Trzeba sie troche ograniczyc.

    A w samochodzie - nie trzeba :-)

    > Ja żeby dojechać nad morze muszę
    > się dwa razy przesiadać, raz Katowice, na Przemyśl-Świnoujście i potem
    > jakiś PKS czy coś podobnego by dojechać nad samo morze, raz już to
    > ćwiczyłem i mi wystarczy :(

    Do Swinoujscia to pociag niemal dojezdza.
    A dalej taksowka ... lub dwie :-)
    Gorzej, jak chcesz troche dalsza miejscowosc.

    > już nie mówiąc o czasie bo jedzie się pociągiem całą noc, gdzie w pełnym

    Ja tu widze 12h, a podobno to "ekpsress", czy juz tylko Intercity?
    A to raptem 644km z Katowic.

    Ale mozna tez w 8.5 godziny

    > przedziale możesz zapomnieć o spaniu, cały czas ktoś się kręci.

    No, spanie w pedzacym samochodzie to tez takie sobie.
    Szczegolnie dla kierowcy.

    > Ani szybka ani tania, przy 4 osobach auto wychodzi znacznie taniej.

    Hm, bilet rodzinny 2+2 z Katowic do Swinoujscia 212 zl w 2-giej
    klasie. PKP klamie?
    Paliwo jakby podobnie, czy wiecej.

    A jak trafisz w korek pod Szczecinem, to wiecej :-)

    A tu jeszcze jakies sypialne sa ... ale sie nie dowiem po ile :-)

    J.