  • 41. Data: 2021-05-29 12:10:20
    Temat: Re: Dlaczego Wodoru nie będzie szybko w autach?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-29 o 07:24, _Master_ pisze:

    > Baterie są optymalniejesze? kończą się surowce.
    > Wodór jest optymalniejszy? Drogo i skomplikowanie...

    > To niech prawdziwi EKOLODZY a nie lobbyści bateryjek WYLOBBUJĄ u
    > rządzących dotacje/ulgi na używanie LPG w miastach (przynajmniej)
    >
    > Efekt byłby szybko i tanio dla obywateli
    To prawda, a nasi 'kochani' przywódcy robią dokładnie odwrotnie, na
    listę tzw 'zielonych' aut lpg się nie załapał a cng tak, to jest dopiero
    logika.

    --
    Janusz

  • 42. Data: 2021-05-29 12:12:27
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-29 o 07:01, _Master_ pisze:
    > W dniu piątek-28-maja-2021 o 23:19, Janusz pisze:
    > główną ich wadą jest cena.
    >>

    > Jeśli wystarczy aby cena zaprzepaściła szczytne przedsięwzięcie to tym
    > gorzej dla przedsięwzięcia ;-)
    No ale tak jest, sam bym chętnie kupił drugie tanie auto do jeżdżenia po
    mieście gdzie 100km zasięg by mi w zupełności wystarczył, a
    benzyniaka/lpg zostawił na dłuższe trasy.

    --
    Janusz

  • 43. Data: 2021-05-29 12:15:32
    Temat: Re: KURWA MAĆ TNIJCIE CYTATY!
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-05-29 o 07:26, _Master_ pisze:

    > O TO:
    Ale można ładniej poprosic :) i ładnie wyjaśnić że np na telefonie się
    źle czyta.
    Ja czytam na kompie i mi to nie przeszkadza na dodatek tunderbird
    zmienia kolor czcionki więc łatwo widać gdzie się co zaczyna.

    --
    Janusz

  • 44. Data: 2021-05-29 13:15:51
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/05/2021 07:24, _Master_ wrote:
    > Baterie są optymalniejesze? kończą się surowce.
    > Wodór jest optymalniejszy? Drogo i skomplikowanie...

    Optymalny -> bardziej optymalniejszy -> najoptymalnieszy.

    Nie mamy optymalnych metod. Czekamy aż pojawią się nowe implementacje
    baterii, coś tam pobąkują o 10x trwalszych, 10x szybszych i 10x bardziej
    designerskich.

    > To niech prawdziwi EKOLODZY a nie lobbyści bateryjek WYLOBBUJĄ u
    > rządzących dotacje/ulgi na używanie LPG w miastach (przynajmniej)

    Nie wylobbowali. Miało być LPG wpuszczane do centrów miast, nie jest. Ja
    na nich nie głosowałem, tyle mnie pociesza.

    > Efekt byłby szybko i tanio dla obywateli

    Najpierw ze społeczeństwa musiałbyś zdjąć obraz Janusza motoryzacji, w
    kapeluszy w Lanosie. Bo tak mniej więcej ludzie widzą napęd LPG. To
    tylko to, co widzi społeczeństwo a nie moja opinia. Sam pomykam na LPG.

    > A potem możemy się zastanawiać czy baterie czy wodór czy coś jeszcze
    > innego.

    Nie ma nic innego. Sens baterii zacznie się, kiedy uda się zmagazynować
    energię w rozmiarze lodówki.

    Przecięny domek skonsumuje, powiedzmy 10MWh rocznie. Potrzebujemy wiec
    czegoś co magazynuje 10MWh/1m3.

    Obacnie chyba jednak lepiej budować elektronie jądrowe, choć to wymaga
    bardzo trudnego zadania: nalezy wybrać specjalistów a nie historyków,
    prawników i inną swołocz, na rządzących. Raczej niewykonalne z tym
    suwerenem. Czekam na jakiś zabór, wtedy szybko szło.

  • 45. Data: 2021-05-29 19:34:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-maja-2021 o 12:15, Janusz pisze:

    > Ale można ładniej poprosic :) i ładnie wyjaśnić że np na telefonie się
    > źle czyta.
    Można ;-) Nie czytam na telefonie ;-)

    Niestety od chyba roku nie działa dodatek do thunderbirda QuoteCollapse

    Ale jest nadzieja

    Quote Colors ma mieć zwijanie tego ŚMIETNIKA (wkrótce)

    Często dostaję zjeby że nie cytuję bo googlowcy nie potrafią czytać
    drzewa. Mam im robić DOBRZE.

    Jak odwołuję się do konkretnego zdania/akapitu to cytuję

    Ale kasuję niepotrzebne tryliony tekstu...

    Żądam ;-) aby ludzie myśleli i używali dobrze napisanych narzędzi i do
    czytania news w XXI wieku.

    Za dużo wymagam? ;-)

  • 46. Data: 2021-05-29 20:40:18
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 29.05.2021 o 19:34, _Master_ pisze:

    > Za dużo wymagam? ;-)

    W epoce kolorowych ikonek, "intuicyjnej obsługo dostosowanej do
    użytkownika" oraz używania jednego narzędzia do wszystkiego - tak, Twoje
    wymagania są nieco wygórowane. Niestety...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 47. Data: 2021-05-29 22:06:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-maja-2021 o 20:40, LEPEK pisze:
    > intuicyjnej obsługo dostosowanej do
    > użytkownika

    A google nie potrafi czytać drzewa.

    Pierdolę taką "dobę" ;-)

  • 48. Data: 2021-05-29 22:12:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-maja-2021 o 13:15, heby pisze:

    > Najpierw ze społeczeństwa musiałbyś zdjąć obraz Janusza motoryzacji, w
    > kapeluszy w Lanosie.

    Normalny Kowalski nie ma takiego obrazu a rządzący gdyby kierowali się
    nauką to musieliby tylko PRZEKONAĆ garstkę piszących tutaj lobbystów
    bateryjkowych ;-)

  • 49. Data: 2021-05-30 00:46:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 29.05.2021 o 22:06, _Master_ pisze:

    > A google nie potrafi czytać drzewa.
    >
    > Pierdolę taką "dobę" ;-)

    Są jeszcze tacy co wyświetlają tylko nieprzeczytane posty - w pięknych
    drzewkach jak to TB, ale po przeczytaniu kilku postów, zamknięciu TB i
    powrocie do wątku następnego dnia posty nadal są w drzewkach, ale nie
    widać już tych starych postów i twoje chamskie postowanie bez minimum
    wrotki jest... chamskie - nieomal jak ąća czy jak tam się teraz nickuje
    (czasem wyskoczy z filtra) :)

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 50. Data: 2021-05-30 11:28:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 29 May 2021 20:40:18 +0200, LEPEK

    > W epoce kolorowych ikonek, "intuicyjnej obsługo dostosowanej do
    > użytkownika" oraz używania jednego narzędzia do wszystkiego - tak, Twoje
    > wymagania są nieco wygórowane. Niestety...

    Ale przecież to ten debil rżnie wszystko jak leci
    i jeszcze "myśli" że robi dobrze.

    --
    Pozdor
    Myjk