  • 1. Data: 2010-07-23 21:08:20
    Temat: Prepaid - doładowanie karta przez SMSa ?
    Od: August <4...@g...com>

    Witam,

    czy jest polski prepaid który umożliwia specjalnie sformalowanym smsem
    zasilic stan konta ze srodkow karty kredytowej/charge/płatniczej(z
    włączonymi transakcjami zdalnymi) poprzez podanie w tresci smsa danych
    karty lub odwołania innymi kluczami sie do depozytariusza informacji o
    karcie.

    Cos jak zasilenie konta prepaid w mbank mobile smsem z E-Konta poprzez
    podanie loginu do uslug i hasla w tresci, tyle zeby wykorzystac
    kartę.

    --
    pozdrav,
    August

  • 2. Data: 2010-07-24 08:56:36
    Temat: Re: Prepaid - doładowanie karta przez SMSa ?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-07-23 23:08, August wrote:
> [...]
    >
    > Cos jak zasilenie konta prepaid w mbank mobile smsem z E-Konta poprzez
    > podanie loginu do uslug i hasla w tresci, tyle zeby wykorzystac

    Simplus:
    http://simplus.pl/v.do?idx=805088

    "Zasilenie konta "Na ósemkę SMS-em"
    Możesz zasilić konto Simplus zwykłym SMS-em. Ta usługa jest dostępna dla
    posiadaczy karty płatniczej.

    Usługę musisz najpierw aktywować - możesz to zrobić przez Internet. Po
    aktywacji będziesz mógł zasilać konto Simplus SMS-em przez 24 godziny na
    dobę, 7 dni w tygodniu (pod warunkiem posiadania limitu na karcie
    bankowej)."

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2010-07-24 20:54:00
    Od: August <4...@g...com>

    On 24 Lip, 10:56, darnok wrote:

    > Simplus:http://simplus.pl/v.do?idx=805088
    >
    > "Zasilenie konta "Na ósemkę SMS-em"
    > Możesz zasilić konto Simplus zwykłym SMS-em. Ta usługa jest dostępna dla
    > posiadaczy karty płatniczej.

    O prosze! uprzejme dzięki.

    --
    pozdrav,
    August

  • 4. Data: 2010-07-25 13:53:04
    Od: z...@o...pl

    > O prosze!  uprzejme dzięki.

    a czy play lub orange ma podobną usługe?

  • 5. Data: 2010-07-30 20:25:58
    Od: August <4...@g...com>

    On 24 Lip, 10:56, darnok <d...@a...spam.ch>
    wrote:

    > "Zasilenie konta "Na ósemkę SMS-em"
    > Możesz zasilić konto Simplus zwykłym SMS-em. Ta usługa jest dostępna dla
    > posiadaczy karty płatniczej.

    Świetnie to działa, ciut przeakcentowane potwierdzenie doładowania
    podwójnym sms-em.

    Gdyby jeszcze mozliwe było zasilanie przez sms po zużyciu salda/
    wygaśnieciu rozmów wychodzacych to byłaby bajka. Funkcjonalność
    telefonu na świecie zblizona do abonamentu. Czy mozliwe jest u
    któregokolwiek operatora na jego platformie wysyłanie smsa na numer
    techniczny (coś jak rozmowa na 5555 w plusie po wyzerowaniu środków)
    np. w celu zasilenia ?

    --
    pozdrav,
    August

  • 6. Data: 2010-07-30 20:59:11
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-07-30 22:25, August pisze:

    > Czy mozliwe jest u
    > któregokolwiek operatora na jego platformie wysyłanie smsa na numer
    > techniczny (coś jak rozmowa na 5555 w plusie po wyzerowaniu środków)
    > np. w celu zasilenia ?

    Technicznie tak, a marketingowo? Rynek nie dojrzał? :-P

  • 7. Data: 2010-07-30 23:31:19
    Od: "Jannkol" <u...@s...pl>

    Użytkownik "August" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    Czy mozliwe jest u
    któregokolwiek operatora na jego platformie wysyłanie smsa na numer
    techniczny (coś jak rozmowa na 5555 w plusie po wyzerowaniu środków)
    np. w celu zasilenia ?
    W mBank mobile wysyłasz SMSa na nr 3388, w treści podajesz kwotę
    doładowania. Trzeba mieć konto w mBank i aktywować usługę.

  • 8. Data: 2010-07-30 23:57:22
    Od: August <4...@g...com>

    On 31 Lip, 01:31, "Jannkol" <u...@s...pl> wrote:

> [...]
    >     W mBank mobile wysyłasz SMSa na nr 3388, w treści podajesz kwotę
    > doładowania. Trzeba mieć konto w mBank i aktywować usługę.

    Tak jest, to znam. Tylko, że stan konta musi być >0 ;-)

    Generalnie gdyby nie to (przy braku zdrapek wogole i przy braku
    dostepu do neta robi sie problem z doładowaniem) i brak transmisji
    danych w roamingu to mbank przy 19gr/min (bez kombinacji do 01.2011) i
    symbolicznym utrzymaniu numeru za 30 zł rocznie byłby bardzo cięzki do
    pobicia w najbliższym czasie przez inny prepaid w sensie koszt/
    prostota taryfy.

  • 9. Data: 2010-07-31 09:14:07
    Od: "Jannkol" <u...@s...pl>

    Użytkownik "August" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Tak jest, to znam. Tylko, że stan konta musi być >0 ;-)
    ---------------------------------------
    Inaczej nie da się. Żeby doładować to trzeba mieć pieniądze.
    -----------------------------------
    > Generalnie gdyby nie to (przy braku zdrapek wogole i przy braku
    > dostepu do neta robi sie problem z doładowaniem)
    Nie potrzeba zdrapek, nie potrzeba neta. Doładowujesz SMSem.
    > i brak transmisji danych w roamingu
    Nie potrzeba transmisji danych. W roamingu też doladowujesz SMSem.

  • 10. Data: 2010-07-31 09:31:39
    Od: August <4...@g...com>

    On 31 Lip, 11:14, "Jannkol" <u...@s...pl> wrote:

> [...]
    wogole i przy braku

    > Nie potrzeba zdrapek, nie potrzeba neta. Doładowujesz SMSem.

    wiem

    >  > i brak transmisji danych w roamingu
    > Nie potrzeba transmisji danych. W roamingu też doladowujesz SMSem.

    wiem
    jestem klientem mobile od roku wiec wiem, co piszę. Przeczytaj
    uważnie. Uwaga dotyczyła braku mozliwości zasilenia po zablokowaniu
    wychodzacych, reszta odnosi się ogólnie do atrakcyjności oferty pod
    kątem moich wymagań.