eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDlaczego Orange zaprzestało sprzedaży starterów "Orange Free na kartę"? › Re: Dlaczego Orange zaprzestało sprzedaży starterów "Orange Free na kartę"?
    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dlaczego Orange zaprzestało sprzedaży starterów "Orange Free na
    kartę"?
    Date: Sat, 24 Jul 2010 19:27:27 +0200

    Tomaszek pisze:
    > Dwa dni temu poszedłem do punktu sprzedaży TP i Orange w celu nabycia
    > startera "Oragne Free na kartę bez modemu" Czysto w celach testowych. Na
    > stronie oranżadowej jest informacja, że jest taki starter, ale nie ma
    > jego ceny. Panienka wręczyła mi starter Orange Go i napisała na
    > karteczce, żeby wysłać sms o tresci OFREE na jakiś tam numer ( nie mam
    > tego przed oczami, nie pamiętam już na jaki ) i wtedy taryfa zmieni się
    > na "Orange Free" No niby w porządku ( choć jeszcze się tym nie bawiłem )
    > ale ciekawi mnie dlaczego Orange zrezygnowało z tych starterów?
> [...]
    być moze, ale to naprawdę tylko luźne dywagacje:
    dla każdej sieci liczy się ilość sprzedanych kart sim. Być moze jest
    jakaś reguła która mówi ze sim do internetu nie bierze w tym udziału -
    jest wliczany do innej kategorii. tak wiec mamy sztuczne podnoszenie
    ilości sprzedanych kart sim do rozmów, a chętni na bonusy internetowe -
    są dalej zadowoleni, bo mogą zmienić taryfę kodem w 3 minuty.

    ToMasz