  • Data: 2011-03-06 14:15:15
    Temat: Dla narzekajacych na ceny aparatow - podroz w przeszlosc!
    Od: "Adameck" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Mam cos na oslode dla narzekajacych na zbyt wysokie ceny aparatow. Przeniesmy
    sie na poczatek do przelomu roku 1999 i 2000 - spojrzmy na kuszaca oferte Olympusa:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a7421a82c9
    ba4598.html

    Jesli Wam ta oferta nie odpowiada, przeniesmy sie do roku 2000, miesiac
    listopad. Coz tym razem Olympus proponuje ?

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3d282ff400
    5450bb.html

    Jesli nie Olympus to moze cos ze stajni Nikona lub Fuji - w super atrakcyjnej
    cenie oczywiscie!

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/82b3f1f163
    fce107.html

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/fe6ba51290
    07c8aa.html

    Poniewaz aparat juz mamy, musimy miec na czym ogladac i obrabiac wykonane
    zdjecia - co powiecie na wypasiony zestaw komputerowy ?

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3d81f9010e
    788112.html

    Prosze rowniez pamietac, ze w tych latach srednia krajowa byla "troche" nizsza
    niz teraz no i przelicznik na inne towary - nie chce mi sie teraz liczyc ale
    moze ktos sie podejmie - ile np. wtedy mozna bylo kupic chlebow i cukru za
    przecietny aparat kompaktowy i zestawic z dniem obecnym...

    Malkontentow cenowych pozdrawiam !

    Adameck