eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Dieselgate VW ciag dalszy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 182

  • 151. Data: 2017-06-25 21:19:53
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 25 Jun 2017 08:08:37 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Porozglądaj się bardziej uważnie.

    Złota rada wujka Pszemola nr 1378.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t


  • 152. Data: 2017-06-25 21:24:15
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 25 Jun 2017 13:52:30 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >A za 2000 na opędzenie dojazdów do pracy, to sobie możesz nawet na Lux
    >taxi pozwolić.

    Mnie traficar (car sharing) na trasie dom-praca-dom wychodzi coś koło
    50 zł. Razy ilość dni roboczych w miesiącu to c.a. 1000 zł. będzie.


    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t


  • 153. Data: 2017-06-25 21:55:49
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Raczej rzadko, 200km to realnie jakieś 4h jazdy, zimą nawet dłużej. W miastach aż roi
    się od elektryków, od Tesli po najtańsze, miejskie toczydełka. Ale jak pisałem,
    rzadko kto ma tylko 1 auto w rodzinie, a jeśli już, to raczej nie elektryka. Znajomy
    odbiera za kilka dni model X i w połowie lipca będzie nim jechał do PL. Już ma
    rozplanowaną trasę, komplet kabli i przejściówek. Z tego co liczył, różnica czasu
    podroży to ok 4-6h na niekorzyść el.


  • 154. Data: 2017-06-25 23:00:45
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    >>A za 2000 na opędzenie dojazdów do pracy, to sobie możesz nawet na Lux
    >>taxi pozwolić.
    >
    > Mnie traficar (car sharing) na trasie dom-praca-dom wychodzi coś koło
    > 50 zł. Razy ilość dni roboczych w miesiącu to c.a. 1000 zł. będzie.
    >
    To moze taniej wyjdzie uber? :)


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?
    Bo z jednej strony Wola i Ochota a z drugiej Brudno i Włochy.


  • 155. Data: 2017-06-26 15:45:17
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-06-2017 o 21:24, j...@i...pl pisze:
    > On Sun, 25 Jun 2017 13:52:30 +0200, Cavallino
    > <c...@k...pl> wrote:
    >
    >> A za 2000 na opędzenie dojazdów do pracy, to sobie możesz nawet na Lux
    >> taxi pozwolić.
    >
    > Mnie traficar (car sharing) na trasie dom-praca-dom wychodzi coś koło
    > 50 zł. Razy ilość dni roboczych w miesiącu to c.a. 1000 zł. będzie.

    No właśnie.
    Czyli na okazyjne dojazdy, których nie da się zrobić po drodze, zostaje
    drugie tyle, w stosunku do samej amortyzacji auta elektrycznego, o
    innych gigantycznych kosztach nie wspominając.


  • 156. Data: 2017-06-26 15:47:34
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-06-2017 o 15:54, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    > news:oiodue$a6i$4@node2.news.atman.pl...
    >> W dniu 25-06-2017 o 15:10, Pszemol pisze:
    >>> "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    >>> news:oio836$4ln$3@node2.news.atman.pl...
    >>>> W dniu 23-06-2017 o 02:35, Pszemol pisze:
    >>>>> re <r...@r...invalid> wrote:
    >>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>> Użytkownik "Mateusz Bogusz"
    >>>>>>
    >>>>>>> Co z opłacalnością elektryka do codziennej jazdy ? :-)
    >>>>>>
    >>>>>> Taniej niż 10 letnie tico ciągle nie będzie. Ale nie wiem jaki poziom
    >>>>>> akceptujesz.
    >>>>>> ---
    >>>>>> Nie będę się spierał o twoje 10-letnie tico, ale weź sobie cenę
    >>>>>> dowolnego
    >>>>>> nowego elektryka i zobacz jakie spalinowe możesz za to kupić.
    >>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>
    >>>>> No napisz jakie auta w Polsce są w cenie 40 tys dolców, czyli 160
    >>>>> tys zł.
    >>>>
    >>>> Oczekujesz listy z setkami pozycji, czy o co Ci chodzi?
    >>>
    >>> 3 przykłady lepszego auta spalinowego który możesz kupić za 40 tyś
    >>> dolców.
    >>
    >> Praktycznie każde będzie lepsze, bo nie uziemi nikogo na kilka godzin
    >> na tankowanie.
    >
    > Lepszego w osiągach, komforcie, pakowności...

    Naraz?
    I czemu niby tylko 3 elementy z setki innych możliwych aspektów?


  • 157. Data: 2017-06-26 17:55:08
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:oionkr$9e0$4@node2.news.atman.pl...
    >>> Czyli nie jest. Jest przygotowana na to, że kilku hipsterów kupi tesle -
    >>> na nic więcej.
    >
    >> Jest na dzisiejsze zapotrzebowania, nie na zapotrzebowania roku 2020.
    >
    > Czyli jest przygotowana identycznie jak handel za komuny - mięsa było pod
    > dostatkiem, tylko nie było go w sklepach, bo przecież ludzie nie kupowali.
    >
    > Ogarnij się, bo pieprzysz jak Wiesław - "Gdybyśmy mieli blachy, to byśmy
    > produkowali konserwy. Ale nie mamy mięsa."

    Mało samochodów to małe kolejki przed nielicznymi ładowarkami.
    Przybędzie samochodów, kolejki wzrosną, dobuduje się więcej ładowarek.
    Nie widzę w tym niczego nadzwyczajnego. A Ty?

    >>> A co w takim accordzie jest zabawnego?
    >>
    >> W porównaniu do Tico? :-)
    >
    > W porównaniu w mustangiem z którego się nabijałeś.

    Moja Honda ma zdecydowanie lepszy stosunek fun factor i reliability
    factor w stosunku do ceny. Podoba mi się ta lekkość w czasie jazdy
    i skręcania jaką dają japońskie dwudrzwiowe coupe.
    Mustang po 20 tysiącach mil nadaje się do remontu - buda mu
    w każdym miejscu skrzypi rozklekotana - poza tym ja nie lubię
    siedzieć na podłodze tak jak to jest w "rajdówkach" typu Mustang.

    >> Choćby wolnossący silnik 160 koni w małym, dwudrzwiowym coupe.
    >
    > To chyba mniej więcej w normie jak na USA. Dalej nie widzę w tym nic
    > nadzwyczajnego. Dora - przestań już marudzić, tylko wórć jak już tą Teslę
    > kupisz.

    Nie powiedziałem że to jest coś nadzwyczajnego tylko że mam fun.
    Nadinterpretujesz.
    Ta Honda z małym, 4-cylindrowym silnikiem lepiej się na drodze
    zachowuje i lepiej się prowadzi niż niedawno kupiony Passat,
    ten sam rocznik, połowa przejechanych mil a Passat ma silnik V6
    2,8 litra też wolnossący 190KM. Jest wrażenie ciężkości samochodu,
    kładzie się na zakrętach. Zupełnie inne (gorsze) wrażenia jazdy.
    Nie wyobrażam sobie jaka udręka musi być w Passacie 1.8T a co
    dopiero w 1.4T jeśli takie robią. Toż to musi przymulać nieźle.

    >>> I jaki masz do jeżdzenia na codzień?
    >>
    >> Dlaczego sugerujesz, że na codzień nie mogę mieć zabawy przy jeżdzeniu?
    >
    > A możesz. Tylko jak piszę ci, że na podstawowy samochód Tesla się nie
    > bardzo nadaje, to piszesz, że ona jest dla funu - i z tym się mogę
    > zgodzić, tylko pisałem, że ludzie na ogół nie kupują podstawki dla funu
    > tylko do wożenia dupy - i również ty w to się wpisujesz - niby kupiłeś dla
    > funu, ale tak naprawdę głównie do wożenia dupy.

    A co mnie obchodzi co ludzie "na ogół" kupują Twoim zdaniem?
    Ja sugeruję że można auto do codziennej jazdy kupić takie, które
    będzie miało coś więcej w kategorii "fun" niż Tico czy inne toczydło.

    >>> Czyli poza 3 do 100 i "są cichsze" nie ma.
    >>
    >> Dla mnie ważniejsza jest w nich obiecana samojezdność (autonomia level
    >> 5).
    >
    > Czyli najważniejszą zaletą jest nieistniejąca? No to po co wogóle
    > dyskutujesz. A wiesz, że "samojezdność" nie ma nic wspólnego
    > z tym czy będzie na baterię czy na oktany?

    No właśnie to napisałem niżej. Liczę właśnie na to co Google
    robiło we współpracy z Lexusem - samojezdność w benzyniaku.

    >> Kupiłbym takiego samojeżdzącego nawet gdyby był benzynowy.
    >
    > No właśnie widzę, że dyskusja z tobą jest bez sensu, bo walczysz jak lew,
    > a na końcu się okazuje, że w zasadzie to ty co innego miałeś na myśli.
    > Wróć jak już tego elektryka kupisz.

    Walczę jak lew? Ciut dramatyzujesz...

    > EOT.

    :-)


  • 158. Data: 2017-06-26 17:55:49
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:oionst$8lr$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"
    >
    >>>> Sztuczne założenie zrobiłeś i doprowadziłeś do katastrofy, no brawo.
    >>>> Ale
    >>>> realnie to nigdy nie nastąpi.
    >>>
    >>> Nie. Piszę tylko, że obecnie nie ma infrastruktury do elektryków. I
    >>> nawet jak ktoś w garażu podziemnym znajdzie gniazdko, to nie znaczy, że
    >>> może tam sobie ładować teslę.
    >>
    >> Infrastruktura już jest i ciągle się rozwija. Jesteś niezorientowany.
    >> ---
    >> Gdzie ? Na razie widziałem jedną ładowarkę w ASO, które chyba nie jest
    >> dostępne 24h. Nie mógłbym na tym bazować mając normalnego elektryka,
    >> tylko Twizy mogę rozważać aczkolwiek jak dla mnie taki właśnie mają sens
    >> elektryki, małe auto miejskie.
    >
    > Porozglądaj się bardziej uważnie.
    > ---
    > A w dupę możesz mnie pocałować ? :-)

    No brawo.


  • 159. Data: 2017-06-26 18:02:58
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:oir39m$mms$2@node1.news.atman.pl...
    > W dniu 25-06-2017 o 15:54, Pszemol pisze:
    >> "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    >> news:oiodue$a6i$4@node2.news.atman.pl...
    >>> W dniu 25-06-2017 o 15:10, Pszemol pisze:
    >>>> "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    >>>> news:oio836$4ln$3@node2.news.atman.pl...
    >>>>> W dniu 23-06-2017 o 02:35, Pszemol pisze:
    >>>>>> re <r...@r...invalid> wrote:
    >>>>>>>
    >>>>>>>
    >>>>>>> Użytkownik "Mateusz Bogusz"
    >>>>>>>
    >>>>>>>> Co z opłacalnością elektryka do codziennej jazdy ? :-)
    >>>>>>>
    >>>>>>> Taniej niż 10 letnie tico ciągle nie będzie. Ale nie wiem jaki
    >>>>>>> poziom
    >>>>>>> akceptujesz.
    >>>>>>> ---
    >>>>>>> Nie będę się spierał o twoje 10-letnie tico, ale weź sobie cenę
    >>>>>>> dowolnego
    >>>>>>> nowego elektryka i zobacz jakie spalinowe możesz za to kupić.
    >>>>>>>
    >>>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>> No napisz jakie auta w Polsce są w cenie 40 tys dolców, czyli 160 tys
    >>>>>> zł.
    >>>>>
    >>>>> Oczekujesz listy z setkami pozycji, czy o co Ci chodzi?
    >>>>
    >>>> 3 przykłady lepszego auta spalinowego który możesz kupić za 40 tyś
    >>>> dolców.
    >>>
    >>> Praktycznie każde będzie lepsze, bo nie uziemi nikogo na kilka godzin na
    >>> tankowanie.
    >>
    >> Lepszego w osiągach, komforcie, pakowności...
    >
    > Naraz?
    > I czemu niby tylko 3 elementy z setki innych możliwych aspektów?


    Zerknij na kontekst:
    "ale weź sobie cenę dowolnego nowego elektryka
    i zobacz jakie spalinowe możesz za to kupić."

    A więc bierzemy cenę 40 tyś dolców, 160 tyś złotych za Teslę Model 3
    i patrzymy co lepszego z aut spalinowych możemy kupić...

    Potrafisz wymienić czy będziesz się migał w nieskończoność od odpowiedzi?


  • 160. Data: 2017-06-26 19:08:30
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 25 Jun 2017 21:00:45 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >To moze taniej wyjdzie uber? :)

    Raczej nie. Uber w szczycie nie jest wcale tani i nie jest wtedy
    konkurencją dla taxi.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

strony : 1 ... 10 ... 15 . [ 16 ] . 17 ... 19


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: