  • 21. Data: 2008-09-04 16:19:32
    Temat: Re: Dialog... wojna cenowa...
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    b...@i...pl pisze:

    > Ano w tym, ze jesli czlowiek ma u operatora X internet, za cene rynkowa, albo
    > nawet mniejsza niz rynkowa, i ma tez telefon w dialogu, to pytanie: zostanie
    > przy cenie rynkowej lub troche mniejszej, czy zrezygnuje i kupi sobie internet
    > za 9 zl ?

    ale dlaczego operator X nie zaoferuje mu telefonu za 9zł ?

    --
    pozdros
    icek

  • 22. Data: 2008-09-04 20:04:27
    Od: futszaK <f...@g...com>

    icek2 wrote:

    > bo standardem jest na dzien dzisiejszy nie kasowanie wielu PLNów za
    > zostanie klientem

    jeśli opłata instalacyjna nie jest przesadnie wysoka to ludziom rybka
    czy jest to 1zł czy 99zł bo to i tak tylko jednorazowa opłata

    > zrobienie aktywacji za 1zł to juz taka "mniejsza promocja"

    w dokumentach to jest nadal "cena promocyjna"

    > jak zaplaci z 60zł za tel

    jak się nie podoba to polecam przenieść się na Ukraine, tam masz po 5$
    miesięcznie ale możesz zapomnieć o Internecie poza miastami, a pasma
    WiFi zostały poprzydzielane znajomym królika

  • 23. Data: 2008-09-04 20:56:53
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    futszaK pisze:

> [...]
    > miesięcznie ale możesz zapomnieć o Internecie poza miastami, a pasma
    > WiFi zostały poprzydzielane znajomym królika

    ale moim celem nie jest pokazanie ze jest drogo czy cos

    po prostu, 9zl kosztuje przy tel za 60zl
    i tyle

    --
    pozdros
    icek

  • 24. Data: 2008-09-05 08:08:42
    Od: futszaK <f...@g...com>

    icek2 wrote:

    > ale moim celem nie jest pokazanie ze jest drogo czy cos
    > po prostu, 9zl kosztuje przy tel za 60zl
    > i tyle

    od kilku lat minimalny wpływ z jednego klienta nie zmienia się i
    oscyluje w okolicy 50zł, jeśli sobie to uświadomisz to przestaniesz się
    podniecać tymi wszystkimi promocjami bo to tylko działania marketingowe
    wykorzystujące malejące inne koszty, aczkolwiek pewnych rzeczy
    przeskoczyć się nie da, takich jak chociażby:

    -koszty utrzymania przewodowej linii do abonenta są stałe niezależnie
    czy obsługuje ona DSL15000 over ISDN czy telefon na korbke
    -maksymalna długość miedzianego odcinka maleja wraz z maksymalną
    prędkością
    -zwiększenie maksymalnej prędkości na linii wiąże się z inwestycjami
    -w związku z obowiązkiem BSA &TP powiedziałą że pierdzieli i nie będzie
    inwestowała w sieć dostępową,chyba że dostanie na to kase z zewnątrz (na
    przykład z EU).
    -za pare lat BSA podzieli losy 020xxxx (była kiedyś batalia o to, żeby
    &TP dzieliła się dochodami z 020xxxx należących do innych prowiderów) na
    czym zyskają ci, co budują i posiadają własną sieć dostępową.
    -Cudowny WiMax ma póki co postać żaby, której nikt nie chce zjeść (poza
    operatorami typu Netia.których radiodostępy wygnano z 2.4GHz) i jak tak
    dalej pójdzie podzieli losy D2MAC (to taki system dystrybucji programów
    telewizyjnych,mocno wspierany przez eurourzędników,który mimo to
    wylądował na śmietniku historii wyparty przez nowsze technologie)

    --
    Tomasz Kruk
    http://net.czarne.net

  • 25. Data: 2008-09-05 08:59:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    futszaK napisał(a):

    > -koszty utrzymania przewodowej linii do abonenta są stałe niezależnie
    > czy obsługuje ona DSL15000 over ISDN czy telefon na korbke

    Telefony na korbkę wymagają jednej żyły i uziemienia... ;P

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 26. Data: 2008-09-05 09:08:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello januszek,

    Friday, September 5, 2008, 10:59:15 AM, you wrote:

    > Telefony na korbkę wymagają jednej żyły i uziemienia... ;P

    To było w czasach, gdy nie było linii energetycznych. A i tak tylko
    jako opcja.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2008-09-05 09:13:45
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    futszaK pisze:

    > od kilku lat minimalny wpływ z jednego klienta nie zmienia się i
    > oscyluje w okolicy 50zł, jeśli sobie to uświadomisz to przestaniesz się
    ale to własnie chciałem uświadomić przedpiscy "bajkonur"
    min ARPU jest takie a nie inne i tyle.

    --
    pozdros
    icek

  • 28. Data: 2008-10-04 10:55:43
    Od: Korowiow <k...@m...gow.pl>

    > A co mają powiedzieć ci, którzy konkurują z UPC i ich 10mbit za 89 zł? To
    > jest dopiero uczciwa konkurencja...

    A co jest w niej nieuczciwego?
    K.