  • 11. Data: 2008-09-04 12:01:50
    Temat: Re: Dialog... wojna cenowa...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    b...@i...pl napisał(a):

    > No widzisz, wlasnie nie ma... Telefon w promocji podlaczyl za jakies 10 zl czy
    > cos... ALE... zadzwonilem na infolinie Dialogu, sprawdzili wszystko i nie
    > widzieli przeszkod... juz chcieli podpisywac na internet!

    W takim razie faktycznie jest to tania oferta bo telefon + net 1Mb w
    najtanszej mozliwej kombinacji wyjdzie ponizej 50 zl. Ciekawe :)

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 12. Data: 2008-09-04 12:07:00
    Od: b...@i...pl

    > W takim razie faktycznie jest to tania oferta bo telefon + net 1Mb w
    > najtanszej mozliwej kombinacji wyjdzie ponizej 50 zl. Ciekawe :)

    dokladniej ci powiem, z rozmowy z infolinia:
    -dzien dobry, czy to prawda ze nei mozna promocji laczyc?
    -tak
    -a bo ja mam telefon podlaczony za zlotowke
    -a to na pewno byl promocja, bo normalnie kosztuje 122 zł, to nie moze pan miec
    internetu w tej promocji
    -a moze pan sprawdzic jaka,bo ja tu nic na umowie nie widze zeby promocja to
    byla
    -a rzeczywiscie... nic nie pisze zeby mial pan podlaczenie w promocji, to
    zapraszam do podpisania umowy

    koniec... :/

    Kuba

  • 13. Data: 2008-09-04 12:12:19
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    januszek pisze:

    > W takim razie faktycznie jest to tania oferta bo telefon + net 1Mb w
    > najtanszej mozliwej kombinacji wyjdzie ponizej 50 zl. Ciekawe :)
    >
    > j.

    hmm
    jak?
    abo ten domowy to 35zł net wówczas 19,99
    jak w morde strzelił 55zł :)

    --
    pozdros
    icek

  • 14. Data: 2008-09-04 12:18:49
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik icek2 napisał:

    > hmm
    > jak?
    > abo ten domowy to 35zł net wówczas 19,99
    > jak w morde strzelił 55zł :)

    Dokladnie 35 + 19,90, wychodzi 54,90 :)

    pozdr.

  • 15. Data: 2008-09-04 12:56:13
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    DK pisze:

    > Dokladnie 35 + 19,90, wychodzi 54,90 :)
    i gdzie tutaj histeria?

    fakt, ładnie wygląda net za 19,90
    tudziez 9,90 etc

    --
    pozdros
    icek

  • 16. Data: 2008-09-04 13:44:20
    Od: futszaK <f...@g...com>

    b...@i...pl wrote:

> [...]
    > byla
    > -a rzeczywiscie... nic nie pisze zeby mial pan podlaczenie w promocji, to

    a moze mial podlaczone w promocji z umowa na czas okreslony, ale juz sie
    ten czas określony skończył

  • 17. Data: 2008-09-04 14:40:25
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    futszaK pisze:

    > a moze mial podlaczone w promocji z umowa na czas okreslony, ale juz sie
    > ten czas określony skończył
    że tak powiem, podłączenie tel za 10zł nie za 122zł to żadna łaska :)

    promo to by miał, gdyby płacił 10zł miesiecznie za abo

    --
    pozdros
    icek

  • 18. Data: 2008-09-04 15:31:33
    Od: futszaK <f...@g...com>

    icek2 wrote:

    > że tak powiem, podłączenie tel za 10zł nie za 122zł to żadna łaska :)

    a dlaczego tak uważasz ?

    > promo to by miał, gdyby płacił 10zł miesiecznie za abo

    bedzie płacił tyle za net....

  • 19. Data: 2008-09-04 15:58:33
    Od: b...@i...pl

    > i gdzie tutaj histeria?

    > pozdros
    > icek

    Ano w tym, ze jesli czlowiek ma u operatora X internet, za cene rynkowa, albo
    nawet mniejsza niz rynkowa, i ma tez telefon w dialogu, to pytanie: zostanie
    przy cenie rynkowej lub troche mniejszej, czy zrezygnuje i kupi sobie internet
    za 9 zl ?

    Kuba

  • 20. Data: 2008-09-04 16:18:35
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    futszaK pisze:

    > a dlaczego tak uważasz ?
    bo standardem jest na dzien dzisiejszy nie kasowanie wielu PLNów za
    zostanie klientem
    zrobienie aktywacji za 1zł to juz taka "mniejsza promocja"

    > bedzie płacił tyle za net....

    jak zaplaci z 60zł za tel

    --
    pozdros