  • 1. Data: 2008-08-31 07:47:56
    Temat: sip.inotel.pl
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Witam,

    czy u was też się bramki voip nie podłączają do inotela ?
    mam wrażenie, że to sie coraz częściej zdarza. No chyba, że to tylko u
    mnie ... ?

    Wojtek

    --
    ===> www.JuraInfo.pl

    Jura Krakowsko-Częstochowska,
    baza noclegowa, atrakcje turystyczne

  • 2. Data: 2008-08-31 07:52:03
    Temat: Re: sip.inotel.pl
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    crazy bejbi pisze:
    > Witam,
    >
    > czy u was też się bramki voip nie podłączają do inotela ?
    > mam wrażenie, że to sie coraz częściej zdarza. No chyba, że to tylko u
    > mnie ... ?

    mtr nie dochodził do aster-ów.inotel.pl

    2 minuty po tym jak napisałem posta aster2.inotel.pl sie pojawiał w mtr.
    po raz kolejny: newsy czynią cuda :D

    Wojtek

  • 3. Data: 2008-08-31 12:29:35
    Od: Marek Marczykowski <m...@s...nie>

    On 2008-08-31, crazy bejbi <t...@n...ma> wrote:

    > mtr nie dochodził do aster-ów.inotel.pl
    >
    > 2 minuty po tym jak napisałem posta aster2.inotel.pl sie pojawiał w mtr.
    > po raz kolejny: newsy czynią cuda :D

    Dzięki :)

    Ja dostałem od nich taką odpowiedź:
    "Mieliśmy kłopot z zasilaniem w kolokacji, ale od 10 godziny wszystko już
    działa poprawnie."

    Nie wydaje mi się, żeby się to często zdarzało...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek Marczykowski | gg:2873965