  • 1. Data: 2008-09-01 08:11:45
    Temat: dsl tp
    Od: mail <""vmichalv\"@g(mail).com">

    witam

    czy zna ktoś może plany TP odnośnie promocji DLS-a ?

    na stronie dalej wisi promocja słoneczna ważna do 31.08.08
    pozostałe 2 promocje są przynajmniej dla mnie nieatrakcyjne... nie
    zależy mi na szybszym UP.

    michal. b

  • 2. Data: 2008-09-02 11:31:13
    Temat: Re: dsl tp
    Od: jasio <s...@k...pl>

    mail pisze:
> [...]
    >
    > na stronie dalej wisi promocja słoneczna ważna do 31.08.08
    > pozostałe 2 promocje są przynajmniej dla mnie nieatrakcyjne... nie

    No wlasnie, tez czekam na ta informacje.

  • 3. Data: 2008-09-02 17:17:23
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "jasio" <s...@k...pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie, tez czekam na ta informacje.

    No to czekajcie obaj na www.tp.pl
    bo to nieodpowiednia grupa na tak
    idotyczne pytania.

  • 4. Data: 2008-09-02 19:02:58
    Od: jasio <s...@k...pl>

    > No to czekajcie obaj na www.tp.pl
    > bo to nieodpowiednia grupa na tak
    > idotyczne pytania.

    Idotyczne? Dla Ciebie rozumiem.
    Niektorzy maja kilka tysiecy DSLi i sa "za mali" aby podjac negocjacje
    cenowe z TP, czyli kupuja lacza na warunkach standardowych, tak jak Ty u
    siebie w domu kiedy kupujesz jednego.
    TP i jej dzialania to problem polskiego internetu.
    A co do stron TP to ciagle wisi tam informacja o tym, ze "promocja
    sloneczna trwa do 31.08.2008".
    Nie wiem czy wiesz co sie dzialo 2 lata temu na rynku internetowym w PL.
    TP pozyskala duza partie klientow agresywna reklama. Teraz skonczyly sie
    im umowy terminowe, tych ludzi interesuje "co dalej".

  • 5. Data: 2008-09-02 19:18:41
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    jasio <s...@k...pl> wrote:

    > Nie wiem czy wiesz co sie dzialo 2 lata temu na rynku internetowym w PL.
    > TP pozyskala duza partie klientow agresywna reklama. Teraz skonczyly sie
    > im umowy terminowe, tych ludzi interesuje "co dalej".

    Co ciekawsze z 'promocji dla zaawansowanych', zwiekszajacej upload do
    1.5Mbps bez podniesienia ceny, moze skorzystac tylko abonent, ktoremu
    umowa na czas okreslony konczy sie za chwile, a nie taki ktoremu
    juz zrobila sie umowa na czas nieokreslony.

    a.

  • 6. Data: 2008-09-02 21:05:02
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Wemif pisze:

> [...]
    > umowa na czas okreslony konczy sie za chwile, a nie taki ktoremu
    > juz zrobila sie umowa na czas nieokreslony.

    skad masz takie info? ja wlasnie jestem na etapie zalatwiania tej
    promocji i u mnie nie widzieli przeciwskazan...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 7. Data: 2008-09-02 21:09:47
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    SlawcioD pisze:

    > skad masz takie info? ja wlasnie jestem na etapie zalatwiania tej
    > promocji i u mnie nie widzieli przeciwskazan...

    DSL to porazka ;) Wiem, bo sam mialem ;) ale od czasu symetryka nie
    zamienilbym na nic ;)

    Czasem lepiej kupic za te same pieniadze malutkiego symetryka niz dsl'a.

    --
    Mikołaj Jopczyński | Tychy Online - Internet w powietrzu

    gg: 3 111 67
    @: kontakt et t-ol dot eu
    www.jedenzloty.pl

    "Czlowieka poznasz po jego Temporary internet files"
    "Doba ma 24h. Skrzynka piwa miesci 24 butelki - przypadek?"

  • 8. Data: 2008-09-02 22:09:16
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Mikołaj Jopczyński pisze:

    > DSL to porazka ;) Wiem, bo sam mialem ;) ale od czasu symetryka nie
    > zamienilbym na nic ;)
    >
    > Czasem lepiej kupic za te same pieniadze malutkiego symetryka niz dsl'a.

    to zalezy gdzie on lezy;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 9. Data: 2008-09-03 06:29:16
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    SlawcioD pisze:

    > to zalezy gdzie on lezy;)

    Wiesz, ja mialem do lonetu pingi <10ms - co uwazam, na dsl bylo super
    wynikiem. Ale ilosc pakietow jaka to potrafilo przeniesc i ten upload
    byly masakryczne.

  • 10. Data: 2008-09-03 07:21:07
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Wiesz, ja mialem do lonetu pingi <10ms - co uwazam, na dsl bylo super
    > wynikiem. Ale ilosc pakietow jaka to potrafilo przeniesc i ten upload
    > byly masakryczne.

    zgadza sie, najbardziej boli up, zwlaszcza jezeli chodzi o voip, ale do
    normalnego korzystania z netu w zupelnosci sie nadaje.

    pozdrawiam
    SlawcioD