  • 11. Data: 2011-03-09 13:18:10
    Temat: Re: 'Deskarze' wydymani inaczej :))))
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-09 14:12, Waldek Godel pisze:

    > i jaka to jest wielka różnica w porównaniu z określeniem "tylko słuszne
    > kraje"?

    Już pisałem: kluczem nie są kraje (tym damy, a tym nie), tylko zakup w
    istore.

    Nie wiem skąd się biorą jabłka w Polsce, ale pewnie dużo jest
    sprzedawanych z drugiej ręki po abonamentowcach, albo w formie
    prywatnego importu z zagranicy. Nie widzę powodu, aby Jabłko miało
    dotować takich sprzedawców.

    Dlaczego nie ma istorów u nas to już insza inszość.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-03-09 13:23:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 09 Mar 2011 14:18:10 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Już pisałem: kluczem nie są kraje (tym damy, a tym nie), tylko zakup w
    > istore.

    A kluczem do App Store są kraje i na jedno wychodzi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 13. Data: 2011-03-09 17:11:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-09 14:23, Waldek Godel pisze:

    > A kluczem do App Store są kraje i na jedno wychodzi.

    Zatem oburzenia nie powinno powodować "dlaczego Apfel nie oddaje 100$
    Polakom", tylko "dlaczego Apfel w Polsce nie organizuje ApfelStorów".

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-03-09 17:26:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 09 Mar 2011 18:11:31 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Zatem oburzenia nie powinno powodować "dlaczego Apfel nie oddaje 100$
    > Polakom", tylko "dlaczego Apfel w Polsce nie organizuje ApfelStorów".

    A dlaczego? W sumie mi wisi, jak nazywa się sklep, byle obsługa była na
    poziomie i traktowanie takie jak gdzie indziej. To Stiw wybierał kryteria
    podziału klientów na tych co dostaną sklep firmowy i nie oraz to Stiw
    wybierał podział na klientów zasługujących na obniżkę i nie.

    Mnie osobiście to nie sprawia różnicy, i tak uważam, że są lepsze
    urządzenia za mniejsze pieniądze, a cała ta heca tylko jest kolejnym
    dowodem aberracji wyznawców, którzy sa olewani i dzieleni na tych
    pierwszej, drugiej i kolejnych kategorii, a mimo to nie tylko kupują
    kolejne dewocjonalia i dodatkowo bohatersko ewangelizują w internecie...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 15. Data: 2011-03-09 21:25:51
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    (cut)
    wyobraźcie sobie ze w Audi odkryto wadę alternatora. Moze "paść" co w
    centrum miasta moze byc niewygodne, a w trasie bardzo mocno kłopotliwe.
    TAk czy sak Audi zaprasza na darmową wymiane alternatora. Tyle ze nie
    dla polaków. Ciekawe czy Wasza argumentacja była by podobna do tej w
    powyższym wątku.

    ToMasz

    Ps a Steve to jeszcze żyje? znaczysie czy jest na tyle "żywy" ze ma
    zdolność do "kierowania" firmą?

  • 16. Data: 2011-03-09 21:31:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 09 Mar 2011 22:25:51 +0100, ToMasz napisał(a):

    > Ps a Steve to jeszcze żyje? znaczysie czy jest na tyle "żywy" ze ma
    > zdolność do "kierowania" firmą?

    Podobno wrócił specjalnie ze zwolnienia lekarskiego na prezentację, bo -
    jak twierdził - pracował nad tym produktem i chciał go zaprezentować.
    O zdolności kierowania nawet nie ma co dyskutować, jak głównego guru
    zabraknie, to od tego momentu zacznie się równia pochyła.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 17. Data: 2011-03-09 21:50:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > A Sudan jest jednym z większych krajów Unii Europejskiej?

    Nie jest istotna liczba mieszkańców lecz liczba potencjalnych klientów.
    A tych, jak sam wiesz, w Polsce jest mało, bo podobno iPhone drogi :-)

  • 18. Data: 2011-03-09 21:52:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 09 Mar 2011 22:25:51 +0100, ToMasz wrote:
> [...]
    >TAk czy sak Audi zaprasza na darmową wymiane alternatora. Tyle ze nie
    >dla polaków. Ciekawe czy Wasza argumentacja była by podobna do tej w

    Wiesz, co innego naprawa, a co innego zwrot gotowki bo wyszedl nowy
    model. To akurat firmy samochodowe maja opanowane od lat i po prostu
    nowy jest drozszy.

    A powyzsze o ile pamietam to sie zdarzalo - akcja serwisowa byla, ale
    nie w Polsce. Audi raczej nie dotyczy, bo odkad jestesmy w EU to
    podpadamy pod wspolne prawa dotyczace produktow niebezpiecznych.
    Ale juz amerykanscy producenci moga nie wiedziec ze ktos sobie
    sprowadzil amerykanski model.

    J.