  • 1. Data: 2013-03-18 13:59:45
    Temat: Dell vostro 3750
    Od: dewajs <m...@g...com>

    Proszę o pomoc. Posiadam laptopa jwt. Nie potrafię niestety całkowicie
    wyłączyć panelu dotykowego ("Dell touchpad, inaczej "gładzik"
    :-))Drajwery i konfiguracja są OK; przećwiczone po raz pierwszy z
    instrukcjami della, a później z kupionym "Driver Detective". Sterownik
    gładzika to "Dell Touchpad Driver v.10.3.2.2 Data 03/14/12. Teorwtycznie
    ma on opcje wyłączenia (ręcznie) lub automatycznie, kiedy podłączona
    jest myszka, ale w obu tych stanach działa, co prawda z mocno zmiejszoną
    czułością, ale jednak. Poniewaz ma on stosunkowo dużą powierzchnię
    każde przypadkowe "muśnięcie" wywołuje nieprzewidywalne skutki, np. przy
    pisaniu tekstu.
    Z góry dzięki za pomoc.
    pzdrw
    M.P.

  • 2. Data: 2013-03-18 16:18:39
    Temat: Re: Dell vostro 3750
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 18 Mar 2013 13:59:45 +0100, dewajs napisał(a):

    > Proszę o pomoc. Posiadam laptopa jwt. Nie potrafię niestety całkowicie

    Lekko offtopowo chcialem spytac czy Twoj laptop tez jest piekarnikiem, ktory
    prawie nic nie robiac grzeje sie i wyje jak potepieniec?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2013-03-19 08:44:18
    Od: marpan <m...@g...com>

    W dniu 2013-03-18 16:18, R.e.m.e.K pisze:
    > Dnia Mon, 18 Mar 2013 13:59:45 +0100, dewajs napisał(a):
    >
    > Lekko offtopowo chcialem spytac czy Twoj laptop tez jest piekarnikiem, ktory
    > prawie nic nie robiac grzeje sie i wyje jak potepieniec?

    Nie, zachowuje się nader przyzwoicie. W temperaturze pokojowej (18-20C)
    i przy "biurowym" (Word, Power Point, Corel) obciążeniu wentylator
    włącza się co jakieś 5min. na jedną do 3min. Dopiero przy mocnej
    numeryce - obliczenia w zakresie transportu w ciele stałym, gdy
    wszystkie 8 wątków czterech procesorów są obciążone na 80 -100%
    wentylator pracuje stale i czasem zwiększa obroty, ale nie mogę napisać
    żeby wył. Przy czym wcale nie jest "piekarnikiem" - obudowa lekko ciepła
    i to wszystko.
    pzdrw
    M.P.