  • 51. Data: 2010-08-27 23:44:02
    Temat: Re: Debil roku
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-08-27 13:06, J.F. pisze:

    > A tak swoja droga to jak jedziecie na autostradzie - na krotkich czy
    > dlugich swiatlach. Krotkie musze przyznac ze krotkie, a dlugie ..
    > obawiam sie ze oslepiaja tych z przeciwka, mimo ze czesto sa przeslony

    na krótkich - długie oślepiają nie tylko tych z naprzeciwka - także
    tych, którym swiecisz w lusterko wsteczne

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 52. Data: 2010-08-27 23:53:05
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 27 Aug 2010 13:38:01 -0700 (PDT), yos
    <k...@g...com> wrote:

    > Nie żartujcie, nie w takich miejscach się zawracało. Taki zestaw w
    > rękach wprawnego kierowcy zawróci jak wózek widłowy - niemal w
    > miejscu. Uszkodzone barierki i dziwna pozycja naczepy na zdjęciach
    > wynika stąd, że po uderzeniu naczepę przestawiła siła zderzenia.
    > Zresztą - gdyby to był poślizg - to taki zestaw lecący bokiem zostawia
    > trochę gumy na asfalcie, a tego na zdjęciach nie ma.

    Pisząc o zawinięciu miałem na myśli sytuację, gdyby się
    poślizgnął i naczepa go wyprzedziła. Wiem, że zestaw można
    złamać niemalże w miejscu.

    r.
    _____________

  • 53. Data: 2010-08-27 23:59:01
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <k...@g...com> wrote:

> [...]

    Pisząc o zawinięciu miałem na myśli sytuację, gdyby się
    poślizgnął i naczepa go wyprzedziła. Wiem, że zestaw można
    złamać i zawrócić niemalże w miejscu.

    r.
    _____________

  • 54. Data: 2010-08-28 00:02:04
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 10:48:04 +0200, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    >http://kontakt24.tvn.pl/temat,zawracal-na-autostrad
    zie-doszlo-do-tragedii,15323.html

    >aż się w głowie nie mieści :(

    Jakieś trzy tygodnie temu byłem świadkiem zawracania na A4 Fiata
    Ducato z lawetą. Rzecz działa się... na 214 kilometrze autostrady. To
    miejsce jest jakieś felerne? Zresztą nawet w AutoMapie jest tam
    informacja "Niebezpieczne miejsce".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 55. Data: 2010-08-28 00:32:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Aug 2010 23:43:24 +0200, J.F. napisał(a):

    > A w Polsce SN sie pare razy wypowiadal ze kierowca nie musi w nocy
    > jechac tak wolno zeby nie rozjechac pijaka spiacego na jezdni :-)

    Ja mowie o rozsadku...

    A na marginesie to popatrz na srednia wieku sedziow SN - polowa z nich
    skonczyla pewnie jezdzic w czasach, kiedy samochody byly na talony.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 56. Data: 2010-08-28 00:37:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 19:28:26 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Bądźmy uczciwi - za mało wiemy, by cokolwiek racjonalnego napisać na
    >temat tego wypadku. Taki skład nie ma szans na zawrócenie na
    >"autostradzie", co zresztą widać po uszkodzonych barierach itd.

    http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=Kielce,+Sandomi
    erska+&Submit=Szukaj&long=20.6473703&lat=50.8755208&
    type=2&scale=1a&svActive=false
    - na tym skrzyżowaniu ciągnik z naczepą zawraca na raz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 57. Data: 2010-08-28 00:55:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Aug 2010 00:37:44 +0200, jerzu wrote:
> [...]
    ierska+&Submit=Szukaj&long=20.6473703&lat=50.8755208
    &type=2&scale=1a&svActive=false
    >- na tym skrzyżowaniu ciągnik z naczepą zawraca na raz.

    Widac jest szersze. Bo spojrz na zdjecia - przod naczepy siega
    barierki, a tyl jest juz kawalek za.

    Z tylu powinien byc jakis niski zderzak, barierka wyglada na pogieta -
    musialby to na duzych prochach robic.

    J.

  • 58. Data: 2010-08-28 00:57:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Aug 2010 00:32:11 +0200, Maciek wrote:

    >Ja mowie o rozsadku...
    >A na marginesie to popatrz na srednia wieku sedziow SN - polowa z nich
    >skonczyla pewnie jezdzic w czasach, kiedy samochody byly na talony.

    Ale w tym przypadku sie z nimi zgadzam - droga jest od jezdzenia a nie
    od spania, nie moga wszyscy jechac 20, bo moze gdzies tam ktos sobie
    lezy w czarnym ubraniu na asfalcie ..

    J.

  • 59. Data: 2010-08-28 01:07:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2010 00:57:21 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale w tym przypadku sie z nimi zgadzam - droga jest od jezdzenia a nie
    > od spania, nie moga wszyscy jechac 20, bo moze gdzies tam ktos sobie
    > lezy w czarnym ubraniu na asfalcie ..

    Ale rola SN jest zasadniczo interpretowanie i stanowienie prawa, a nie
    zastepowanie komus zdrowego rozsadku.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 60. Data: 2010-08-28 02:39:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maciek

    > Ja mowie o rozsadku...

    Nierozsądny to jest ten co śpi na jezdni, a nie ten, co jedzie normalnie
    i trafi w śpiącego idiotę.

    --
    ignorance is bliss