  • 21. Data: 2013-03-24 15:43:55
    Temat: Re: Dawny cyfrowy sprzet reporterski
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Mar 2013 07:25:27 +0100, JD napisał(a):

    > Contax, Leica. Nie cyfrowe.

    12 lat temu aparaty cyfrowe juz byly.
    Moze i malo MPx mialy, ale w gazecie codziennej duzo nie trzeba, a predkosc
    sie liczy.

    No chyba ze reportaz mial jeszcze pare lat.

    Historia Olympusa
    http://www.olympus-global.com/en/corc/history/camera
    /digital.cfm

    J.

  • 22. Data: 2013-03-24 16:26:17
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-03-24 15:43, J.F. pisze:

> [...]
    > sie liczy.
    >
    > No chyba ze reportaz mial jeszcze pare lat.

    Wiem, że były. Też widziałem program o fotoreporterze
    z naszej rzepy chyba, który miał za zadanie fotografować
    polityków z sejmu, rządu i senatu.
    Pod koniec programu było kilka słów o sprzęcie.
    Pokazał, że w pracy używa lustrzankę topową Nikona (cyfra)
    z podpiętym 70-200/2.8 i zewnętrzną lampą, bo
    _politycy_lubią_być_docenieni_, a ten sprzęt wygląda poważnie,
    A dla siebie robił Contaxem GII, bo jest poręczny
    i robi dobre technicznie zdjęcia.

    Założyłem, że ten z programu, który oglądał wątkotwórca,
    też tego małego miał na własne potrzeby,
    a 12 lat temu małe cyfry nie dawały dobrej jakości zdjęć.

    JD