  • 1. Data: 2010-02-22 19:55:47
    Temat: whois co jest grane
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    whois.net zwraca mi coś takiego:
    WHOIS information for domena.org :

    [Querying whois.publicinterestregistry.net]
    [whois.publicinterestregistry.net]
    WHOIS LIMIT EXCEEDED - SEE WWW.PIR.ORG/WHOIS FOR DETAILSco jest grane?

  • 2. Data: 2010-02-23 00:33:25
    Temat: Re: whois co jest grane
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-02-22 20:55, identifikator: 20040501 wrote:
> [...]
    > [whois.publicinterestregistry.net]
    > WHOIS LIMIT EXCEEDED - SEE WWW.PIR.ORG/WHOIS FOR DETAILSco jest grane?

    Angielski znasz?

  • 3. Data: 2010-02-23 08:09:03
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Angielski znasz?

    na tej stronie nic nie ma... nawet po angielsku...

  • 4. Data: 2010-02-23 21:17:56
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Tuesday 23 February 2010 09:09, identifikator: 20040501 wrote:
    > na tej stronie nic nie ma... nawet po angielsku...

    Widocznie czas patrzałki sobie wymienić...
    Ja np. widzę tam paragraf "When will the "WHOIS LIMIT EXCEEDED" message be
    displayed?", który w pełni odpowiada na twoje pytanie...

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 5. Data: 2010-02-24 09:02:21
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Widocznie czas patrzałki sobie wymienić...
    > Ja np. widzę tam paragraf "When will the "WHOIS LIMIT EXCEEDED" message be
    > displayed?", który w pełni odpowiada na twoje pytanie...

    ja tam ekspertem od angielskiego nie jestem, ale jakbyś przeczytał tą
    odpowiedź, to byś się dowiedział, że NIC W NIEJ NIE MA!

  • 6. Data: 2010-02-24 18:19:33
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 24.02.2010 10:02, identifikator: 20040501 pisze:

    > ja tam ekspertem od angielskiego nie jestem, ale jakbyś przeczytał tą
    > odpowiedź, to byś się dowiedział, że NIC W NIEJ NIE MA!

    rozumiem, że taka odp. Cię nie zadowala?

    "When any user of the PIR Web site WHOIS service or the Port 43 WHOIS
    service has exceeded the query limit for that service, all users will be
    blocked from using the PIR WHOIS service. "

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    ZAPRASZAMY!!

  • 7. Data: 2010-02-24 19:29:23
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > "When any user of the PIR Web site WHOIS service or the Port 43 WHOIS
    > service has exceeded the query limit for that service, all users will be
    > blocked from using the PIR WHOIS service. "

    głupio się przyznać, ja jej nie rozumiem...

  • 8. Data: 2010-02-24 20:24:39
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-02-24 20:29, identifikator: 20040501 wrote:

    > głupio się przyznać, ja jej nie rozumiem...

    Trzeba było tak od razu ;]
    Masz następujące limity zapytań z danego adresu IP:
    - 4/minutę przez port 43,
    - 50/minutę przez www.
    Jeżeli z danego IP będzie więcej zapytań w ciągu minuty, to te ponad
    limit nie zostaną wykonane i zwrócą komunikat błędu taki jaki Ty otrzymałeś.

  • 9. Data: 2010-02-24 20:47:22
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

> [...]
    > Jeżeli z danego IP będzie więcej zapytań w ciągu minuty, to te ponad limit
    > nie zostaną wykonane i zwrócą komunikat błędu taki jaki Ty otrzymałeś.

    no jak Ty to wyczytałeś z tego zdania to gratulacje.
    chodzi o ogólny limit zapytań whois.net z danego IP nie tylko konktetnie o
    moją domenę?
    bo kiedyś mi działało bez problemów, a od jakiegoś tygodnia ciągle ten
    błąd...

  • 10. Data: 2010-02-24 21:05:20
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-02-24 21:47, identifikator: 20040501 wrote:

    > no jak Ty to wyczytałeś z tego zdania to gratulacje.

    Dokładne określenie limitów jest w poprzednim pytaniu w FAQ, w cytowanym
    pytaniu jest tylko wspomniane że takowe istnieją.

    > chodzi o ogólny limit zapytań whois.net z danego IP nie tylko konktetnie
    > o moją domenę?

    Tak, chodzi o ogólny limit zapytań o jakąkolwiek domenę.