  • 1. Data: 2015-12-11 14:55:33
    Temat: "Darmowe" okulary Google Cardboard
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.spidersweb.pl/2015/12/google-cardboard-za
    -darmo.html
    jesli komus nie przeszkadza oddanie swoich danych.

  • 2. Data: 2015-12-11 18:17:27
    Temat: Re: "Darmowe" okulary Google Cardboard
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.12.2015 o 14:55, atm pisze:
    > http://www.spidersweb.pl/2015/12/google-cardboard-za
    -darmo.html
    > jesli komus nie przeszkadza oddanie swoich danych.
    a już myślałem ze znowu Animka. Wzory okularów są za free w internecie
    od dawna. Trochę kartonu kleju i mamy efekt "wow!" A jak jeszcze z
    dziećmi to zrobisz to masz 180 punktów do rozwoju zdolności magicznych.

    ToMasz

  • 3. Data: 2015-12-11 18:29:38
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 11.12.2015 18:17, ToMasz wrote:
> [...]
    > od dawna. Trochę kartonu kleju i mamy efekt "wow!" A jak jeszcze z
    > dziećmi to zrobisz to masz 180 punktów do rozwoju zdolności magicznych.

    A jak się robi soczewki z kartonu?

  • 4. Data: 2015-12-11 20:59:53
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-12-11 14:55, atm wrote:
    > http://www.spidersweb.pl/2015/12/google-cardboard-za
    -darmo.html
    > jesli komus nie przeszkadza oddanie swoich danych.

    Przy okazji Cardboarda: pojawila sie fajna aplikacja wspierajaca te
    okulary, oferujaca dodatkowo efekt 3D:
    http://www.spidersweb.pl/2015/12/aparat-cardboard.ht
    ml

  • 5. Data: 2015-12-11 21:10:56
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-12-11 18:17, ToMasz wrote:
> [...]
    > od dawna. Trochę kartonu kleju i mamy efekt "wow!" A jak jeszcze z
    > dziećmi to zrobisz to masz 180 punktów do rozwoju zdolności magicznych.

    Gotowe okulary Cardboard sa juz prowizorka, wlasnoreczne wycinanki robia
    chyba dodatkowy level up.
    Te z linka oferuja rzepy i soczewki.
    W zestawie z Allegro byly rzepy, odpowiednio dopasowany magnes, naklejka
    NFC i soczewki (plus guma jako uchwyt, ktorej nie mocowalem). Jak to
    zostalo zrealizowane w samorobce?

  • 6. Data: 2015-12-11 22:09:20
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 11.12.2015 21:10, atm wrote:

> [...]
    > W zestawie z Allegro byly rzepy, odpowiednio dopasowany magnes, naklejka
    > NFC i soczewki (plus guma jako uchwyt, ktorej nie mocowalem). Jak to

    Nie wiem, czy dobrze kombinuję, ale być może intencja jest taka, że
    pierwszy Cardboard trzeba kupić jako komplet, a wycinanki służą do
    taniej reanimacji ustrojstwa (karton najpewniej zniszczy się szybciej
    niż soczewki i reszta).

  • 7. Data: 2015-12-11 23:02:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.12.2015 o 18:29, trolling tone pisze:

    > A jak się robi soczewki z kartonu?

    tu mnie masz. ja soczewki wydłubałem z lornetki "wszystko za 4 złote".
    Same "okulary" zrobiłem z podkładów pod panele podłogowe XPS - taki
    super twardy stryropian. magnes neodymowy najpierw był na gumce do
    włosów, potem wcale, bo lepiej jest od góry wsadzić palec i pozmieniać,
    niż męczyć się magnesem. Potem zamówiłem soczewki za 80 centów, ale są
    beznadziejnej jakości.
    ToMasz

  • 8. Data: 2015-12-11 23:05:13
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.12.2015 o 20:59, atm pisze:
    -darmo.html

    > Przy okazji Cardboarda: pojawila sie fajna aplikacja wspierajaca te
> [...]
    w tym opisie nie rozumiem jak robiony jest obraz 3d. ja aby to osiągnąć
    muszę pstryknąć dwie fotki i posklejać je w programie graficznym. aaaa i
    panorama 360 jest mocno nieprofesjonalna. znaczy skleja się szybko i
    fajnie, ale nie dokładnie. ja robiłem takie panoramy ze statywu, w
    mieszkaniu które chciałem sprzedać. pomysł fajny, ale efekt... taki sobie.
    ToMasz

  • 9. Data: 2015-12-13 03:21:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-12-11 o 18:17, ToMasz pisze:
    -darmo.html
    > a już myślałem ze znowu Animka.
    A ja myślałam, że to głupi Tomuś.

  • 10. Data: 2015-12-13 03:23:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-12-11 o 22:09, trolling tone pisze:

> [...]
    > pierwszy Cardboard trzeba kupić jako komplet, a wycinanki służą do
    > taniej reanimacji ustrojstwa (karton najpewniej zniszczy się szybciej

    Ja takie okularki-3 pary kupiłam 15 lat temu w kiosku. Za grosze.