  • 11. Data: 2015-12-13 17:19:18
    Temat: Re: "Darmowe" okulary Google Cardboard
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.12.2015 o 03:23, Animka pisze:

    > Ja takie okularki-3 pary kupiłam 15 lat temu w kiosku. Za grosze.

    i co? Kartę heyach też kupiłaś, pochwaliłaś się i co?
    ToMasz

  • 12. Data: 2015-12-13 20:26:09
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-12-13 o 17:19, ToMasz pisze:

    > i co? Kartę heyach też kupiłaś, pochwaliłaś się i co?
    Mam abonament akurat w t mobile. Zapomnialam, że hejah to to samo.
    Swój telefon z naprawy-serwisu odebrałam w 2 dni. wgrali jakieś nowe
    oprogramowanie. Musieli cos wgrać, żeby telefon mi odblokować.
    Z karty SIM Heyah nie korzystałam (była włożona innego telefonu
    Samsung-do drugiego slotu (tel na 2 karty SIM), nie zarejestrowałam jej.
    Mogę ją komuś oddać. Jak sobie doładuje ze 20 zł to ma rok internetu za
    darmo i tanie połączenia na komórki.