  • 1. Data: 2015-12-03 20:36:51
    Temat: Viking daje nolimit
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    Za doładowanie *jutro* dowolną kwotą (10, 19, 24, 29) dają miesiąc
    rozmów nolimit. Oczywiście doładowanie za 29 i tak daje taki pakiet.
    Szczegóły w pdf na stronie głównej https://mobilevikings.pl/

    --
    Alf/red/

  • 2. Data: 2015-12-03 21:19:33
    Temat: Re: Viking daje nolimit
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-12-03 o 20:36, Alf/red/ pisze:
    > Za doładowanie *jutro* dowolną kwotą (10, 19, 24, 29) dają miesiąc
    > rozmów nolimit. Oczywiście doładowanie za 29 i tak daje taki pakiet.
    > Szczegóły w pdf na stronie głównej https://mobilevikings.pl/

    w sumie jak ktoś dawał 19 (jak ja) to spokojnie może doładować na
    grudzień dychaczem :)

  • 3. Data: 2015-12-03 22:53:45
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.12.2015 o 21:19, PlaMa pisze:

    > w sumie jak ktoś dawał 19 (jak ja) to spokojnie może doładować na
    > grudzień dychaczem :)

    regulamin, nieprezyzyjny. za dychę będzie no limit+2giga? Daj znać na
    grupie czy i jak doładowałeś, po jakim czasie uruchomili darmowe rozmowy

    ToMasz

  • 4. Data: 2015-12-04 10:18:12
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 03.12.2015 o 22:53, ToMasz pisze:
    > za dychę będzie no limit+2giga? Daj znać na grupie czy i jak
    > doładowałeś, po jakim czasie uruchomili darmowe rozmowy

    Za dychę będzie sam nolimit. 2 giga by było za 19.
    Uruchomili "po chwili" (kilka minut)

    --
    Alf/red/

  • 5. Data: 2015-12-04 10:33:24
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości

    > Za doładowanie *jutro* dowolną kwotą (10, 19, 24, 29) dają miesiąc rozmów
    > nolimit. Oczywiście doładowanie za 29 i tak daje taki pakiet.
    > Szczegóły w pdf na stronie głównej https://mobilevikings.pl/

    Jeśli mam kończący się za pare dni abonament w Orange to Virgin przeniesie
    mnie do tej oferty - Freemium /0zł na 30 dni a później pakiet za półdarmo za
    19 zł z nielimitowanymi rozmowami do wszystkich czy sam muszę sobie załatwić
    zakończenie umowy z orange ??

  • 6. Data: 2015-12-04 10:34:03
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

  • 7. Data: 2015-12-04 11:41:21
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 04.12.2015 o 10:34, marcin_ pisze:
    > to Virgin przeniesie mnie do tej oferty [...] czy sam muszę sobie załatwić
    zakończenie umowy z orange ??

    Abstrahując od tego, że rozmawiamy o Viking a nie o Virgin, to tak,
    zlecenie przeniesienia do sieci B powoduje samoczynne rozwiązanie umowy
    z siecią A. Z dokładnością do tego, że możesz zażyczyć przeniesienie
    wcześniejsze niż koniec umowy a siecią A, i być może narazić się na karę
    finansową. Sieci A i B dogadują się, kiedy to jest "na koniec okresu
    umowy/rozliczeniowego/itp." i dostajesz odpowiednie info.

    --
    Alf/red/

  • 8. Data: 2015-12-04 12:07:52
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

> [...]
    > finansową. Sieci A i B dogadują się, kiedy to jest "na koniec okresu
    > umowy/rozliczeniowego/itp." i dostajesz odpowiednie info.

    Rzeczywiście moje niedoczytanie z tym Viking-Virgin, przepraszam.
    wiem, ze przenosiny odbywaja sie z automatu miedzy firmami GSM, klient jest
    od tego zwolniony. Przechodziłem to sam kilka razy. Tylko zawsze to było z
    abonamentu na abonament a Teraz z abonentu z Orange na kartę Virgin...

  • 9. Data: 2015-12-04 12:50:33
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2015-12-03 o 21:19, PlaMa pisze:

    > w sumie jak ktoś dawał 19 (jak ja) to spokojnie może doładować na
    > grudzień dychaczem :)

    Ja też byłem taki przebiegły jak Ty, ale szkoda że nie można doładować
    kodem z allegro czy ze zdrapki *100*KOD#

  • 10. Data: 2015-12-04 23:26:25
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-12-03 o 22:53, ToMasz pisze:

    > regulamin, nieprezyzyjny. za dychę będzie no limit+2giga? Daj znać na
    > grupie czy i jak doładowałeś, po jakim czasie uruchomili darmowe rozmowy

    nie za 10 będzie to co daje doładowanie 10 + no limit na rozmowy. Dla
    mnie to bez znaczenia bo w sumie utrzymuję jeszcze RBM w drugim simie
    więc ten net w MV to tak trochę zbędny się robi.

    No limit miałem od razu po doładowaniu