  • 1. Data: 2010-12-06 02:43:48
    Temat: Dane tyrystora
    Od: "komar" <k...@o...eu>

    Przepraszam, ale samo mi się błędnie wysłało. Chodzi mi o dane tyrystora
    T20-300-12-5k. Nie mogę w necie znaleźc danych.

  • 2. Data: 2010-12-06 06:47:00
    Temat: Re: Dane tyrystora
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Użytkownik "komar" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Przepraszam, ale samo mi się błędnie wysłało. Chodzi mi o dane tyrystora
    > T20-300-12-5k. Nie mogę w necie znaleźc danych.

    Oznaczenie tyrystora
    T- Tyrystor, 2-Wielkosc struktury, 0 - typ obudowy, 300 - Max prąd graniczny
    [A] (300A wartosc srednia pradu), 12 - klasa napieciowa 1200V, 5 - max
    szybkosc narastania napiecia dU/dT (320 V/us), k - czas wylaczenia tyrystora
    tq [us] (100us).

  • 3. Data: 2010-12-06 22:35:46
    Od: "komar" <k...@o...eu>

    Użytkownik "roxy" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 5 - max szybkosc narastania napiecia dU/dT (320 V/us), k - czas wylaczenia
    Może ktoś jeszcze ma czas narastania prądu. Myslę ,że jest 100A/us, ale nie
    jestem pewny.