-
X-Received: by 10.140.37.129 with SMTP id r1mr219979qgr.18.1432440297547; Sat, 23 May
2015 21:04:57 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.37.129 with SMTP id r1mr219979qgr.18.1432440297547; Sat, 23 May
2015 21:04:57 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gig
anews.com!z60no3484024qgd.1!news-out.google.com!k20ni44884qgd.0!nntp.google.com
!z60no3485193qgd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-f
or-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 23 May 2015 21:04:57 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <mjr12i$tdi$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.95.55.202;
posting-account=E8ySPwoAAACy-t4G-YMjIiWt4FeAhtpz
NNTP-Posting-Host: 77.95.55.202
References: <mjr12i$tdi$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <9...@g...com>
Subject: DPF przekręt
From: Konfabulator <k...@1...pl>
Injection-Date: Sun, 24 May 2015 04:04:57 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 10
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562841
[ ukryj nagłówki ]A wiesz na ile starczy ten "regenerowany" wkład? Jak przejedzie kilanaście tysięcy to
będzie dobrze. Wkład oprócz osadów, które można usunąć lub rozpuścić, jest wykonany z
materiału o ograniczonej żywotności. Nie w każdym samochodzie wyjmiesz go też bez
uszkodzenia fizycznego. Generalnie bezedury. Są ci co płuczą, są ci co usuwają i ci
co wymieniają. Filtr DPF, jak i EGR to dwa mocno zbędne elementy zamulające samochód,
a ich usunięcie jest niewykrywalne standardowym testem na przeglądzie. Ba, wyniki
potrafią się poprawić, jak się kanał dolotowy podczyści.
Podsumowujac. Świat nie jest tak prosty, jak to Ci ktoś opowiedział.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.05.15 09:45 Marcin N
- 24.05.15 10:54 Tom N
- 24.05.15 11:03 Sebastian Biały
- 24.05.15 13:09 Tomasz Wójtowicz
- 24.05.15 13:47 atm
- 24.05.15 13:49 atm
- 24.05.15 15:39 k...@g...com
- 24.05.15 16:37 Tomasz Wójtowicz
- 24.05.15 16:42 Przemeq
- 24.05.15 18:42 atm
- 24.05.15 19:04 Marcin N
- 24.05.15 19:28 atm
- 24.05.15 19:29 atm
- 25.05.15 09:40 Marek
- 25.05.15 13:21 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=