  • 11. Data: 2011-07-25 22:35:46
    Temat: Re: DMC 12ton, 8ton?
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-07-25 22:30, Artur Maśląg pisze:
    > LOL - gdyby było tak jak twierdzisz, to byś nie zadał
    > pytania:
    > <cite>
    >
    > DMC czy RMC?
    > </cite>
    >
    > I tyle w temacie.

    w jaki sposob z tego posta wywnioskowac czy stawiano znaki B-5, B-18 czy
    B-19?
    troll detected.

  • 12. Data: 2011-07-25 22:44:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-25 22:35, mister pisze:

    > w jaki sposob z tego posta wywnioskowac czy stawiano znaki B-5, B-18 czy
    > B-19?

    Twój problem

    > troll detected.

    To prawda.

  • 13. Data: 2011-07-25 22:47:30
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-07-25 22:44, Artur Maśląg pisze:
    > Twój problem

    nie pograzaj sie.

  • 14. Data: 2011-07-25 22:47:40
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dziękuje za odpowiedzi, jeśli ktoś jeszcze ma jakieś sugestie, to też
    będe wdzięczny.
    Wygląda więc, że takie auto powinno mieć 8 lub 9 ton DMC.
    Na jaką ładowność w takim samochodzie można liczyć zakładając, że miało
    by mieć zabudowę izoterma ewentualnie z agregatem, jednak nie potrzeba
    osiągów bardzo wyśrubowanych, mówimy wożeniu owoców w zakresie
    temperatur 0-10 stopni.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 15. Data: 2011-07-25 22:53:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jul 2011 22:30:30 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >I tyle w temacie.

    Ile? 8 ton masy rzeczywistej czy dopuszczalnej? A może nacisk osi 8t?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2011-07-25 22:59:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-25 22:53, jerzu pisze:

    > Ile? 8 ton masy rzeczywistej czy dopuszczalnej? A może nacisk osi 8t?

    Masz lejce na coś powyżej 3,5 tony? Jak zaczniesz czymś takim jeździć,
    to szybko zmienisz punkt widzenia.

  • 17. Data: 2011-07-25 23:01:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-25 22:47, mister pisze:

    > nie pograzaj sie.

    Bez obaw :)

  • 18. Data: 2011-07-26 00:14:08
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    mister wrote:

    > DMC czy RMC?

    Z tego co pamiętam artykuł był okraszony zdjęciem z B-5 z bodajże
    tabliczką 8t. Więc DMC.

    Z tym że i tak bym się na tym co piszą dokładnie nie opierał, bo
    zazwyczaj na gminnych jest ograniczenie nacisk osi do 8t.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 19. Data: 2011-07-26 08:20:44
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > Czy ktoś mi pomoże w takiej kwestii;
    > -o jakich masach całkowitych auta myśleć ze względu na dostępność punktów
    > na terenie dużych miast?
    > Chodzi o logistykę świeżych owoców i warzyw.
    > Oczywiście mamy busa izotermę o DMC3,5, ale czy auto DMC12 ton nie będzie
    > miało problemu z wjazdem?

    Jeszcze pamiętaj o kwestii winiet, uprawnień i badań technicznych..
    Do 8 ton jest dużo prościej...
    pozdr.
    gr

  • 20. Data: 2011-07-26 09:33:41
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-07-25 22:21, Artur Maśląg pisze:
    > Widać, że nie masz zielonego pojęcia o przepisach...

    ??
    A wg. ciebie DMC, RMC, czy NO?

    Pozdr,
    --