  • 1. Data: 2011-07-25 17:29:07
    Temat: DMC 12ton, 8ton?
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Czy ktoś mi pomoże w takiej kwestii;
    -o jakich masach całkowitych auta myśleć ze względu na dostępność
    punktów na terenie dużych miast?
    Chodzi o logistykę świeżych owoców i warzyw.
    Oczywiście mamy busa izotermę o DMC3,5, ale czy auto DMC12 ton nie
    będzie miało problemu z wjazdem?

    Pomijam kwestię gabarytów samochodu.
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2011-07-25 19:09:27
    Temat: Re: DMC 12ton, 8ton?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-25 17:29, BAREK pisze:
> [...]
    > Chodzi o logistykę świeżych owoców i warzyw.
    > Oczywiście mamy busa izotermę o DMC3,5, ale czy auto DMC12 ton nie

    Zależy w jakim mieście. W Warszawie niektóre mosty i wiadukty mają
    ograniczenie do 10t.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-07-25 19:21:33
    Od: mister <b...@e...com>

> [...]
    > Chodzi o logistykę świeżych owoców i warzyw.
    > Oczywiście mamy busa izotermę o DMC3,5, ale czy auto DMC12 ton nie

    jezeli chcesz swobodnie jezdzic, bez wiekszych ograniczen, to
    maksymalnie 9 ton DMC. majac DMC 12 t wjedziesz chyba do wiekszosci
    duzych miast w naszym kraju, ale pole do popisu bedziesz mial ograniczone.

  • 4. Data: 2011-07-25 21:01:58
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    BAREK wrote:

> [...]
    > świeżych owoców i warzyw. Oczywiście mamy busa izotermę o
    > DMC3,5, ale czy auto DMC12 ton nie będzie miało problemu z wjazdem?

    Ostatnio przy okazji haseł o omijaniu płatnych dróg, zarządy
    mówiły o stawianiu na drogach gminnych wyraźnych ograniczeń do 8
    ton. Może to być jakaś sugestia.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2011-07-25 22:15:15
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-07-25 21:01, Massai pisze:
    > Ostatnio przy okazji haseł o omijaniu płatnych dróg, zarządy
    > mówiły o stawianiu na drogach gminnych wyraźnych ograniczeń do 8
    > ton. Może to być jakaś sugestia.

    DMC czy RMC?

  • 6. Data: 2011-07-25 22:20:33
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mister" <b...@e...com> napisał w wiadomości

    > DMC czy RMC?

    Ponastawiali znakow maksymalny nacisk osi 8t (B-19)

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2011-07-25 22:21:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-25 22:15, mister pisze:

    > DMC czy RMC?

    Widać, że nie masz zielonego pojęcia o przepisach...

  • 8. Data: 2011-07-25 22:23:17
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-07-25 22:21, Artur Maśląg pisze:
    > Widać, że nie masz zielonego pojęcia o przepisach...

    no chyba ty.

  • 9. Data: 2011-07-25 22:27:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-25 19:09, Grejon pisze:

    > Zależy w jakim mieście. W Warszawie niektóre mosty i wiadukty mają
    > ograniczenie do 10t.

    Nie tylko w Warszawie i nie tylko w ogóle. Ciekawe czemu w Niemczech
    lata mnóstwo ciężarówek poniżej 10 Mg :)

  • 10. Data: 2011-07-25 22:30:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-25 22:23, mister pisze:

    > no chyba ty.

    LOL - gdyby było tak jak twierdzisz, to byś nie zadał
    pytania:
    <cite>

    </cite>

    I tyle w temacie.