eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.

  • 31. Data: 2011-05-26 23:06:14
    Temat: Re: [DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 22:58:27 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    >zmęczonego dziadka po 700, który właśnie przejechał 400 km

    To chyba w karawanie.

    --
    Maciek

  • 32. Data: 2011-05-26 23:07:13
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-26 23:06, Maciek pisze:

    > To chyba w karawanie.

    :)

    Podrzucili mi 0 :)

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 33. Data: 2011-05-26 23:18:07
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    > Powiedz mi tylko, co z Art 115 paragraf 16 KK, który brzmi:
    >
    > "§ 16. Stan nietrzeźwości w rozumieniu tego kodeksu zachodzi, gdy:
    > 1) zawartość alkoholu we krwi przekracza 0,5 promila albo *prowadzi
    > do stężenia przekraczającego tę wartość* lub
    > 2) zawartość alkoholu w 1 dm3 wydychanego powietrza przekracza 0,25
    > mg albo *prowadzi do stężenia przekraczającego tę wartość* ." ?

    Nie wiem, skoro było 10 rozpraw to nie może być takie proste, wymiękam.
    Chyba, żeby mówić że się piło dopiero w radiowozie ;)

    > Takiego szczęścia nie miałem. Straciłem prawko jak i poniosłem inne
    > konsekwencje tego haniebnego czynu

    To strzelam rok bez prawka, 1000zł i 250zł mandatu za ten zakaz ruchu.

    --
    kamil d

  • 34. Data: 2011-05-26 23:19:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-26 23:18, kamil d pisze:

    > To strzelam rok bez prawka, 1000zł i 250zł mandatu za ten zakaz
    > ruchu.

    Pudło :)

  • 35. Data: 2011-05-26 23:57:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > W mojej opinii strzeliłeś blisko, ale Twoje próby już się nie liczą :)
    >
    > W konkursie o flaszkę przyjmuję tylko "pierwszy strzał".

    O nieeee ;) Szkoda ;)
    To co bylo inaczej? Kwota wieksza czy cos jeszcze do kary? Zawiasy? 2
    lata na 3?

  • 36. Data: 2011-05-27 00:02:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-26 23:57, neoniusz pisze:

    > O nieeee ;) Szkoda ;)
    > To co bylo inaczej? Kwota wieksza czy cos jeszcze do kary?
    > Zawiasy? 2 lata na 3?

    Ej n o - miała być zgadywanka, czy podpowiadanka ? :)

    Wpadniesz do wrocka, to się napijemy poza konkursem :)

  • 37. Data: 2011-05-27 00:05:45
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

> [...]
    pol roku i 1000zl :) ?

  • 38. Data: 2011-05-27 00:07:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Wpadniesz do wrocka, to się napijemy poza konkursem :)

    Ok, ale pozniej nie bedziemy jezdzic :D

  • 39. Data: 2011-05-27 00:18:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-27 00:07, neoniusz pisze:

    > Ok, ale pozniej nie bedziemy jezdzic :D

    Chyba, że na rowerach. Zdaje się, że poprzednia nowela PORD
    powoduje, że nie trza obligo zabierać A czy B :)

  • 40. Data: 2011-05-27 00:20:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-27 00:05, PanAdol pisze:

    > pol roku i 1000zl :) ?

    Pudło.

    Ale w sumie w knajpie też nie jest łatwo wyrzeźbić flaszkę za
    free ;)

    Próbuj dalej. Już wiem, że ogłoszenie wyniku jutro o 22.00 (nie
    wcześniej ... może być później).

    P.S. Osoby, które znają treść wyroku nie mają prawa brać udziału
    w konkursie :)