eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › [DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.

  • 11. Data: 2011-05-26 22:11:33
    Temat: Re: [DŁUGIE] Rozwiązanie "kłótni" na PMS z roku 2003 - Czy mając 0,5 promila na rowerze można wybronić się z stricte karnej odpowiedzialności.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Przecież to chluba policji i oskarżycieli posiłkowych w tępieniu
    ^^^^^^^^^^^
    PUBLICZNYCH

    Diabli, i znów przez alkohol :)

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 12. Data: 2011-05-26 22:18:29
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Promile.

    > Ty też nie wygrałeś flaszki. Uniewinnić za jazdę na rowerze z 0,54 promila
    > ? A co z art 178 par 2 KK ?

    no to nie rozumiem przedstawionej lini obrony - że niby wynik miałeś godzine
    po zatrzymaniu, a nie w chwili zatrzymania. Co tak naprawde bylo linią
    obrony?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 13. Data: 2011-05-26 22:22:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > no to nie rozumiem przedstawionej lini obrony - że niby wynik
    > miałeś godzine po zatrzymaniu, a nie w chwili zatrzymania. Co
    > tak naprawde bylo linią obrony?

    Zatrzymano mnie. Od zatrzymania minęła prawie godzina.

    Przed sądem wysunąłem tezę, że rację mają policjanci, że
    wydmuchałem 0,54 a następnie 0,57 na komisariacie ... ale:
    tendencja wzrostowa, więc w momencie prowadzenia roweru licząc
    po te 0,03 promila na "cykl" dmuchań - w momencie jazdy nie
    miałem 0,54 a wręcz byłem wg przepisów trzeźwy jak świnia.

    Dodam, że powołano 2 biegłych, którzy stwierdzili, że trzeźwy
    jak świnia nie byłem.

  • 14. Data: 2011-05-26 22:25:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > To jak ? Dotarł ktoś do końca i obstawi treść wyroku ? Dla osoby, która
    > strzeli dokładnie w czas pozbawienia prawa jazdy i wysokość grzywny -
    > stawiam butelczynę Finlandii ;)

    Umorzenie?

  • 15. Data: 2011-05-26 22:27:30
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Za 0,54 promila ? A czytał ty art 178 par 2 KK ?

    Rozne rzeczy sie dzieja w polskim wymiarze sprawiedliwosci, wiec by mnie
    to nie zdziwilo.
    Druga opcja to rok i 1000zl, bo sady lubia jakos rowne kwoty :)

  • 16. Data: 2011-05-26 22:30:08
    Od: kamil d <k...@t...pl>

> [...]
    >

    > To jak ? Dotarł ktoś do końca i obstawi treść wyroku ? Dla osoby, która
    > strzeli dokładnie w czas pozbawienia prawa jazdy i wysokość grzywny -

    Wstrzeliłeś się w "stan wskazujący na spożycie alkoholu"?

    Skoro godzinę po złapaniu było 0,54 i tendencja rosnąca (dalej 0,57) to
    podczas prowadzenia mogło być poniżej 0,5 - tak sobie tłumaczę tą linię
    obrony. Czyli zakaz od 6 do 36 miesięcy i max 5 koła grzywny.

    No chyba, że miałeś wyjątkowego pica i stwierdzili, że cię uniewinnią bo
    nie było badania na miejscu i nie wiadomo jaki był stan.

    --
    kamil d

  • 17. Data: 2011-05-26 22:32:12
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 26 May 2011 21:15:42 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > To jak ? Dotarł ktoś do końca i obstawi treść wyroku ? Dla
    > osoby, która strzeli dokładnie w czas pozbawienia prawa jazdy i
    > wysokość grzywny - stawiam butelczynę Finlandii ;)

    Rok bez prawka, ale bez grzywny i zawiasów?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 18. Data: 2011-05-26 22:39:30
    Od: Sklavin <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 22:18:29 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > no to nie rozumiem przedstawionej lini obrony - że niby wynik miałeś godzine
    > po zatrzymaniu, a nie w chwili zatrzymania. Co tak naprawde bylo linią
    > obrony?

    Proste. Kolega usiłował udowodnić sędziemu, że zdążyłby dojechać do domu
    zanim stuknęłoby 0,5 zatem nie jechał w stanie nietrzeźwości a w stanie
    wskazującym na spożycie za co grozi chyba mniej. Sprytne. Ciekaw jestem
    jaki był wyrok ale stawiam, że udało sie udowodnić, że było poniżej 0,5 :-)

  • 19. Data: 2011-05-26 22:40:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-26 22:27, neoniusz pisze:

    > Rozne rzeczy sie dzieja w polskim wymiarze sprawiedliwosci, wiec
    > by mnie to nie zdziwilo.
    > Druga opcja to rok i 1000zl, bo sady lubia jakos rowne kwoty :)

    W mojej opinii strzeliłeś blisko, ale Twoje próby już się nie
    liczą :)

    W konkursie o flaszkę przyjmuję tylko "pierwszy strzał".

    A co do "różnych rzeczy" - ano masz rację. Pozwałem 2 osoby w
    EPU (16 cywilny bodaj w Lublinie). Pozew słowo w słowo, zmieniły
    się tylko nazwiska pozwanych (pozwani solidarnie).

    W przypadku Pana nr 1 - NZ + KW
    W przypadku Pana nr 2 - brak podstaw do wydania NZ + KW :)

  • 20. Data: 2011-05-26 22:41:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-26 22:25, to pisze:

    > Umorzenie?

    Pudło. Flaszka dalej się chłodzi :).

    Podkreślam tutaj "swoją wiarygodność" - rozstrzygnięciem będzie
    "spowiedź księdza robaka" czyli ujawnienie skanu wyroku.