  • 11. Data: 2013-02-11 21:15:27
    Temat: Re: [DC] - pozdrowienia Master
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    >>Niebieska corolla E11.
    >
    > Widzę, lekko pokryta śniegiem :)

    Nie bylo mnie kilka dni w Wawie, a rano zabraklo czasu na odsniezanie:)
    Uprzedzajac komentarze innych, snieg byl zmrozony i nic nie spadalo

  • 12. Data: 2013-02-11 21:38:28
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Robbo" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Też mnie zastanawiają te naklejeczki i pozdrowionka. Jakieś stado
    > znakowane, czy co? Za siusiaki też się trzymacie?

    trolowisko z onetu nawet na pms sie zlazło. niedobrze sie dzieje ...

    @

  • 13. Data: 2013-02-11 22:00:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-11 21:15, adam pisze:

    > Nie bylo mnie kilka dni w Wawie, a rano zabraklo czasu na odsniezanie:)
    > Uprzedzajac komentarze innych, snieg byl zmrozony i nic nie spadalo

    Taaa, uprzedzać sobie możesz. Ja zostawiłem samochód w czwartek po
    południu i dzisiaj mi zajęło rano ~30 minut na zrobienie porządku
    z tym wszystkim (tak, nagrzanie, wydziobanie czego się dało itd.).
    Nie, nie spadało...

  • 14. Data: 2013-02-11 22:20:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-11 21:38, Artur Miller pisze:

    > trolowisko z onetu nawet na pms sie zlazło.

    No, ale to już jakiś czas temu. Poziom trzymają - wciąż ten sam ;)

    > niedobrze sie dzieje ...

    Ewolucja ;) W tym kontekście to 'niedobrze' jest synonimem
    np. neostrady, ale ja jednak się cieszę, że taka usługa jest
    dostępna. Nic nie zrobisz, ale chociaż się może pośmiejesz,
    że przyczyną takiego zachowania może być fakt, że tato Octavię
    z LPG kupił i się popsuło ;)

  • 15. Data: 2013-02-12 01:27:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-02-11 20:50, Robbo pisze:
    > Też mnie zastanawiają te naklejeczki i pozdrowionka. Jakieś
    > stado znakowane, czy co? Za siusiaki też się trzymacie?

    Zamknij się. Mało kto tu chce słuchać kolesia, którego stara
    miesza bigos łokciem, klaszcząc u rubika.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 16. Data: 2013-02-12 01:28:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-02-11 21:07, jerzu pisze:

    > Widzę, lekko pokryta śniegiem :)

    Cwaniaczek ;)

    I dostrzegłeś w 480p ? :) Paaaanie, to nie jakość :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 17. Data: 2013-02-12 10:46:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Tuesday, February 12, 2013, 1:27:43 AM, you wrote:

    > Zamknij się. Mało kto tu chce słuchać kolesia, którego stara
    > miesza bigos łokciem, klaszcząc u rubika.

    O wszach na pępku zapomniałeś.

    --
    Best regards,
    RoMan