  • 41. Data: 2018-10-28 15:26:40
    Temat: Re: Czym "zamalować" rysy na karoserii?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-28 o 14:53, l...@g...com pisze:
    > ma byc zrobione porządnie, to malowanie raczej całego zderzaka.

    Zapoznaj się jednak z metodą SPOT :) Sporo zaoszczędzisz a może w
    przyszłosci na klawiaturze i namawianiu ludzi do malowania całego
    elementu, pewnie jeszcze z demontażem :D

    > Jeśli ma być tanio, to zamawiasz trochę lakieru i uprawiasz plastykę na poziomie
    szkoły podstawowej. Może nawet ładny wzorek ci wyjdzie, bo te uszkodzenia mają
    potencjał tzn. sporo ich.

    Wzorek, powiadasz...
    https://www.youtube.com/watch?v=BZBtZY72oYc
    https://www.youtube.com/watch?v=Q0sXRRYSSZA
    https://www.youtube.com/watch?v=oIaI4RbnfBw

    ...i jeszcze Pińćset+ filmów, zdjęć...zadowolonych osób i nie odessany
    portfel :]
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 42. Data: 2018-10-28 17:16:01
    Od: "E" <n...@p...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale zadzwoń sobie jutro np. tutaj:
    > http://super-plus.pl/ i zapytaj o cenę.
    Czy na podstawie samej rozmowy, ewentualnie przesłanych
    zdjęć jeśli się na to zgodzą, bedą w stanie określić cenę?
    Z jakim kosztem powinnam się liczyć, tak mniej więcej?

    Nie jest także bez znaczenia dla mnie ile czasu to zajmie,
    to znaczy na ile czasu będę musiała zostawić tam samochód.

    Czy korzystałeś z ich usług?

  • 43. Data: 2018-10-28 17:26:26
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-28 o 17:16, E pisze:

    > Czy na podstawie samej rozmowy, ewentualnie przesłanych
    > zdjęć jeśli się na to zgodzą, bedą w stanie określić cenę?
    > Z jakim kosztem powinnam się liczyć, tak mniej więcej?

    200-300zł?

    > Nie jest także bez znaczenia dla mnie ile czasu to zajmie,
    > to znaczy na ile czasu będę musiała zostawić tam samochód.

    Możliwe że w jeden dzień...48H. Trudno mi zgadywać :)

    > Czy korzystałeś z ich usług?

    Nie. Jestem z Wielkopolski :D...ale takie naprawy ogarniam sam w sensie
    że nie jest to dla mnie problemem.
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 44. Data: 2018-10-28 17:43:03
    Od: "E" <n...@p...pl>

    Oprócz metody SPOT znalazłam jeszcze w Internecie
    informację o usuwaniu rys metodą SSR.
    Czy ktoś korzystał z obu i może napisać która byłaby
    lepsza w moim przypadku, to znaczy rys na zderzaku,
    czyli na plastiku?
    Czy ktoś jest zorientowany w cenach przy tej metodzie?

  • 45. Data: 2018-10-28 17:59:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-28 o 17:43, E pisze:
> [...]
    > informację o usuwaniu rys metodą SSR.
    > Czy ktoś korzystał z obu i może napisać która byłaby
    > lepsza w moim przypadku, to znaczy rys na zderzaku,

    U Ciebie są spore ubytki (zdarcie do plastiku) i SSR tego nie uzupełni,
    trzeba szpachlować i nałożyć warstwę farby, która została całkowicie
    zdarta, czyli SPOT, przynajmniej na tym drugim zdjęciu.

    SSR jest dobre na niezbyt głębokie rysy (krzaki, lekkie otarcia) gdzie
    nie dochodzi do uszkodzeń plastiku czy blachy i nie chodzi o
    odkształcenie. U Ciebie jest dobry przykład. Pierwsze zdjęcie można
    próbować SSR, chociaż to prawie skrajność uszkodzenia ale jeszcze do
    uratowania natomiast drugie otarcie nie.

    Metodę SPOT, można stosować, jeśli SSR zawiedzie. Nie odwrotnie :)

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 46. Data: 2018-10-28 18:23:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 27.10.2018 o 21:59, l...@g...com pisze:
    > efekt po zastosowaniu chałupnictwa podanego powyżej, będzie nie do zaakceptowania.

    Twoim zdaniem na lakierni to co zrobią? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 47. Data: 2018-10-28 18:31:02
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 28.10.2018 o 15:18, E pisze:
    > Może to dziwne, ale to dolne uszkodzenie, do plastiku,
    > mniej szpeci niż te zadrapania wyżej. Zastanawiam się
    > jeszcze czy brzegów, które są białe, nie pomalować
    > lakierem tak jak tych zadrapań. W końcu ktoś tu radził
    > żeby się przyzwyczaić do zadrapań.

    Pojedź do jakiegoś blacharza. Za 100zł nie pomaluje Ci całego elementy
    razem ze szlifowaniem i polerowaniem, ale dorobi lakier i zamaluje
    pędzelkiem rysy, tak że za trzy miesiące już nie będziesz o nich
    pamiętać. Odstawisz rano, odbierzesz po pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 48. Data: 2018-10-28 20:24:27
    Od: l...@g...com

    Proponujecie kobiecie żeby szlifowała, kładła podkład, bazę, lakier, cieniowała itp.
    Metoda taka, owaka. Na lakierni wszak robią to samo ale za grubą kasę, krwiopijcy
    jedni, a tu można sporo zaoszczędzić. No to czekam na efekty i zdjęcia po skończonej
    pracy.

  • 49. Data: 2018-10-28 21:02:43
    Od: "E" <n...@p...pl>

> [...]
    uratowania natomiast
    > drugie otarcie nie.
    >
    > Metodę SPOT, można stosować, jeśli SSR zawiedzie. Nie odwrotnie :)

    Bardzo dziękuję za te wyjaśnienia.

  • 50. Data: 2018-10-28 21:25:35
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.10.2018 11:33, E pisze:

    > Ponadto gdzie kupić odpowiedni pędzelek?.

    W sklepie dla plastyków. Pytaj o pędzle kałankowe.