  • 31. Data: 2018-10-28 11:45:45
    Temat: Re: Czym "zamalować" rysy na karoserii?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-10-2018 o 11:33, E pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie tylko.
    > Nie chciałabym tego powtarzać po każdym deszczu lub śniegu.
    >
    > Gdzie zamówić niewielką ilość oryginalnego lakieru podając kod?
    > Wątpię żeby dealer Peugeota mi to załatwił.

    Czemu nie?
    Dealerzy sprzedają zestawy w stylu lakieru do paznokci.
    Ale kosztuje to tyle co pół litra lakieru.

    Albo idź do dowolnego sklepu lakierniczego i kup lakier + pędzelek.

  • 32. Data: 2018-10-28 11:49:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-28 o 11:33, E pisze:
    [...]

    > Ponadto gdzie kupić odpowiedni pędzelek?. Na jakimś z filmów
    > na youtube widziłam, że te w zakrętce lakieru nie są dobre.

    Pamiętaj przed malowaniem, odtłuścić te miejsca benzyną ekstrakcyjną.

    Polecam również, delikatnie (jesli są) papierem ściernym usunąć ostre
    krawedzie zadrapania, tak żeby nie "odstawały" od wżerów (płasko ma być)
    wtedy wypełnienie lakierem (kilkukrotne z odstępem co parę godzin, bo
    musi wyschnąć) da Ci efekt uzupełnienia ubytku ale nie spodziewaj że że
    będzie gładko. Oczywiście nie polecam nakładania grubej warstwy
    jednorazowo we wżery, bo zrobią się zacieki a z nimi walka jest gorsza
    niż z wżerem.
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 33. Data: 2018-10-28 11:57:05
    Od: "E" <n...@p...pl>

    > Albo idź do dowolnego sklepu lakierniczego i kup lakier + pędzelek.
    I z półki podadzą mi lakier mojego koloru ???

  • 34. Data: 2018-10-28 12:05:59
    Od: "E" <n...@p...pl>

    > Polecam również, delikatnie (jesli są) papierem ściernym usunąć ostre
    > krawedzie zadrapania, tak żeby nie "odstawały" od wżerów (płasko ma być)
    Wolałabym w ogóle nie zaczynać z papierem ściernym, bo tego boję
    się najbardziej. Jeśli to mam zrobić, to równie dobrze mogę już zrobić
    "wszystko", wg porad.

  • 35. Data: 2018-10-28 12:20:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-28 o 12:05, E pisze:

    > Wolałabym w ogóle nie zaczynać z papierem ściernym, bo tego boję
    > się najbardziej. Jeśli to mam zrobić, to równie dobrze mogę już zrobić
    > "wszystko", wg porad.

    No dobra :D...znam kobiety, które używają papieru ściernego do paznokci,
    celem wyrównania i zaokraglenia, lub szpicu :D

    Może być coś takiego:
    https://www.ezebra.pl/pol_pm_PILNIK-PAPIEROWY-DWUSTR
    ONNY-BANAN-100-180-18-cm-19885_2.jpg

    Chodzi tylko o zatarcie wystających (jeśli są) krawędzi plastiku, po
    zadarciu. Jak nie ma to luzik :)

    Nie wiem w sumie JAK wygląda u Ciebie otarcie, ale jesli podobnie do tego:
    https://kosmetykaaut.pl/applications/core/interface/
    imageproxy/imageproxy.php?img=http://i68.tinypic.com
    /1rdncy.jpg&key=2ebb17b8cefd9adcff624c99a30c00e824d0
    afd3282e2fbdfcb3f036e0ba817c

    to raczej pędzelkiem niewiele zdziałasz.
    Jak masz jakąś fotkę to wystaw.

    Ale zadzwoń sobie jutro np. tutaj:
    http://super-plus.pl/ i zapytaj o cenę.
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 36. Data: 2018-10-28 14:34:53
    Od: "E" <n...@p...pl>

    > Jak masz jakąś fotkę to wystaw.

    Same zadrapanie są wyżej. Wyglądają tak:
    https://imgup.pl/i/Bd4y
    natomiast miejsce gdzie został zdarty lakier i widać
    (chyba) ciemny podkład jest niżej i wygląda tak:
    https://imgup.pl/i/BXRi

    Przesuwając po zadrapaniach palcem wyczuwa się
    nierowności.

  • 37. Data: 2018-10-28 14:47:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-28 o 14:34, E pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Same zadrapanie są wyżej. Wyglądają tak:
    > https://imgup.pl/i/Bd4y

    To się da "załatać" pędzelkiem :)

    > natomiast miejsce gdzie został zdarty lakier i widać
    > (chyba) ciemny podkład jest niżej i wygląda tak:
    > https://imgup.pl/i/BXRi

    Tutaj gorzej. To ciemne to nie podkład lecz plastik (podkład jest biały
    i widać go na krawędziach otarcia. Tutaj są zbyt duże ubytki, które
    trzeba wypełnić bo samo malowanie nie przywróci geometrii. W tym
    przypadku jednak polecam wspomnianą stronę, używają tam metody SPOT
    http://super-plus.pl/uslugi/naprawy-smart-repair/nap
    rawy-spot/

    Czyli taniej niż malowanie całego elementu

    > Przesuwając po zadrapaniach palcem wyczuwa się
    > nierowności.

    J/w.
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 38. Data: 2018-10-28 14:53:45
    Od: l...@g...com

    A masz Auto casco? Jesli tak, to wiadomo co robić. Jeśli nie ma Auto casca a ma byc
    zrobione porządnie, to malowanie raczej całego zderzaka. Jeśli ma być tanio, to
    zamawiasz trochę lakieru i uprawiasz plastykę na poziomie szkoły podstawowej. Może
    nawet ładny wzorek ci wyjdzie, bo te uszkodzenia mają potencjał tzn. sporo ich.

  • 39. Data: 2018-10-28 15:15:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-10-2018 o 11:57, E pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:pr440p$kjq$1@node1.news.atman.pl...
    > I z półki podadzą mi lakier mojego koloru ???

    Zrobią.

  • 40. Data: 2018-10-28 15:18:24
    Od: "E" <n...@p...pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > A masz Auto casco? Jesli tak, to wiadomo co robić.
    Mam autocasco, ale niezupełnie wiadomo co robić,
    bo utrata zniżki może kosztować więcej niż naprawa
    poza ubezpieczeniem. Problem w tym, że teraz nie
    wiadomo jak duża ta strata w zniżce by była. To wychodzi
    dopiero przy następnym ubezpieczeniu.
    Muszę to jeszcze przemyśleć, a także sprawdzić ile mam
    czasu na zgłoszenie szkody.

    Może to dziwne, ale to dolne uszkodzenie, do plastiku,
    mniej szpeci niż te zadrapania wyżej. Zastanawiam się
    jeszcze czy brzegów, które są białe, nie pomalować
    lakierem tak jak tych zadrapań. W końcu ktoś tu radził
    żeby się przyzwyczaić do zadrapań.