    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: PlaMa <m...@w...pel>
    Subject: Czym usunąć wtartą w lakier gumę z opony
    Date: Mon, 14 Dec 2015 00:26:21 +0100

    Cześć.

    Macie jakieś sugestie czym można by było usunąć wtartą gumę z lakieru?
    TIR zmieniał pas ze mną na nim i wydaje mi się, że wręcz ją wtopił w
    lakier i rysy, które w nim zrobił.

    https://app.box.com/s/1deyfg8fjfqdrcmgivweboudvo5jxj
    8q

    Tarłem microfibrą z wodą, pryskałem kercherem, tarłem płynem na owady,
    tarłem środkiem na asfalt i smołę, tarłem płynem z chłodnicy i nawet
    WD40. Nic nie pomaga.

    Może macie jakiś relatywnie tani i przydomowy patent? Chodzi o gumę, bo
    mam podkład pod lakier i lakier bezbarwny, więc planuję wgniecenia olać,
    ryski wypełnić podkładem i całość pokryć bezbarwnym.
    Cały przebiegły plan siadł jednak na tym, że nie mogę zmyć tego cholerstwa.

    Byłem u lakiernika i powiedział, że błotnik zrobi za 500zł, ale kasa z
    PZU (swoją drogą gnojki policzyli minimalną roboczo-godzinę, co za łajzą
    trzeba być by tam pracować?) rozeszła się na bieżące naprawy foki, więc
    chciałbym to przydomowymi sposobami załatwić.