  • Data: 2015-12-14 13:53:35
    Temat: Re: Czym usunąć wtartą w lakier gumę z opony
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-14 o 00:26, PlaMa pisze:
    > Cześć.
    >
    > Macie jakieś sugestie czym można by było usunąć wtartą gumę z lakieru?
    > TIR zmieniał pas ze mną na nim i wydaje mi się, że wręcz ją wtopił w
    > lakier i rysy, które w nim zrobił.
    Coś mi się widzi, że jak wtopił gumę w lakier, to już nie ma sytuacji,
    że jest: blacha/podkład/lakier/guma tylko
    blacha/podkład/mieszanka gumolakier
    Tutaj nie pomogę.
    Spróbuj może jeszcze jakiś agresywny rozpuszczalnik, np. aceton, ksylen
    (rozpuszczalnik chlorokauczukowo-poliwinylowy), ewentualnie
    rozpuszczalnik nitro.
    Jacek