  • Data: 2015-12-15 08:27:53
    Temat: Re: Czym usunąć wtartą w lakier gumę z opony
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-14 o 07:40, Maciek pisze:
    > Czy się chociaż odwoływałeś, czy tylko wziąłeś co skapło?

    odwołanie nic nie daje, ja teraz idę do sądu (pzu wyceniło szkodę na
    7000zł, rzeczoznawca na 34.000) - ale to już koszty - kilka tysięcy
    trzeba wyłożyć...
    Za to Hestia stwierdziła u mnie, że nie poniosłem strat z tytułu
    stłuczki, a u mojego pracownika, że samochód jest mało uszkodzony więc
    nie należy mu się odszkodowanie za zdrowie - choć wylądował w kołnierzu.
    Po zdjęciach samochodu stwierdzili że jest zdrowy :)

    Łukasz