    From: "Latet" <l...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Czym się (zimą) różnią zimówki od całorocznych ?
    Date: Wed, 9 Nov 2011 18:35:05 +0100

    Witam,

    Czym się różnią zimówki od całorocznych? Pytam poważnie.

    Mam dylemat, które kupić na zimę. Tylko na zimę, bo na lato - póki co - i tak
    wróciłbym do obecnych letnich, bo są bardzo dobre (nawet na deszczu) ale już
    mają parę lat (nie wiem ile, kupiłem razem z autem w tym roku, a oznaczenia daty
    produkcji nie mogę się doszukać).

    Mam za sobą doświadczenia zarówno z różnymi zimówkami, jak i z całorocznymi.
    Jedne i drugie są wystarczająco dobre na śniegu, ale znacznie gorzej "trzymają"
    na mokrym asfalcie. Więc przestałem rozumieć różnicę miedzy nimi. Może jedyna
    różnica polega na tym, że na zimowych lepiej latem nie jeździć, a na
    całorocznych można? Jeśli tak jest, to na zimę kupiłbym raczej caloroczne, na
    lato wrócę do letnich, ale pewnie już ostatni sezon, a potem zostaną na jakiś
    czas tylko te całoroczne.

    Dzięki,

    latet