  • 21. Data: 2016-05-12 13:52:23
    Temat: Re: Czym się różni hak za 300zł od tego za 1200zł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomekKańka" napisał w wiadomości grup
    Bolko <s...@g...com> napisał(a)

    >Pieprzyć to i pożyczyć rowery na miejscu?
    >2 tysie za możliwośc przewiezienia rowerów?!

    Przy 4 rowerach na 2 tygodnie moze sie oplacac.
    A przeciez na jednym urlopie sie nie skonczy.

    Co wiecej - bagaznik na hak jest przenosny na nastepne auto.

    J.

  • 22. Data: 2016-05-12 15:00:06
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-05-11 o 23:45, Tomek Kańka pisze:
    > Bolko <s...@g...com> napisał(a)

    > Pieprzyć to i pożyczyć rowery na miejscu?
    >
    > 2 tysie za możliwośc przewiezienia rowerów?!

    Niektórzy mają rowery droższe od samochodów ;) Takich nie ma w
    wypożyczalniach...

  • 23. Data: 2016-05-12 16:17:57
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a)

    > Przy 4 rowerach na 2 tygodnie moze sie oplacac.
    > A przeciez na jednym urlopie sie nie skonczy.

    Moje doświadczenie podpowiada mi, że takie rzeczy używane są 1-2 razy, a
    potem się walają gdzieś po piwnicach/garażach. Ale może to tylko ja tak
    mam.

    --
    Tomek

  • 24. Data: 2016-05-12 16:21:09
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 11.05.2016 o 13:02, Bolko pisze:
    > twistedme
    >
    > dzięki za wątek

    > Jest też albo w tym albo w następnym roku będę musiał kupić bagażnik na rowery.

    u mnie to wyglądało tak:

    > Bagażnik na rower na hak 1000 PLN

    ok. 800zł

    > Hak na bagażnik kolejne 800 PLN

    ok. 400zł (ze Słupska, montowałem sam - otwory zwykle masz fabryczne, mi
    montaż zajął jedno popołudnie, a w drugi poranek podłączyłem, pojechałem
    na stację diagnostyczną gdzie dostałem papier i zdążyłem jeszcze do
    sklepu kupić bagażnik na rowery ;)

    > Przegląd + pieczatka w urzędzie 200 PLN

    tak jak ktoś napisał: 35zł

    > Coś jeszcze trzeba zrobić ?

    teraz już chyba można oficjalnie trzecią tablicę za 50zł dorobić, ja
    płaciłem też chyba tyle za imitację tablicy - bo w urzędzie nie było
    możliwości dorobienia

    Łukasz

  • 25. Data: 2016-05-12 17:10:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >razy, a
    >potem się walają gdzieś po piwnicach/garażach. Ale może to tylko ja

    Mozliwe, ale to chyba zalezy jak sie do tego roweru podchodzi.
    Moze byc chwilowy kaprys, a sa i tacy, co co tydzien na wycieczki
    jezdza.

    Inna sprawa, ze jakby byl takim zapalencem, to by raczej nie musial
    pytac o bagaznik :-)

    J.

  • 26. Data: 2016-05-12 18:22:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11.05.2016 o 23:45, Tomek Kańka pisze:
    > Bolko <s...@g...com> napisał(a)

    > Pieprzyć to i pożyczyć rowery na miejscu?
    >
    > 2 tysie za możliwośc przewiezienia rowerów?!

    Nie - to cena za wygodę brania rowerów ze sobą w podróż.
    Świat wtedy zmniejsza się bardzo mocno....

  • 27. Data: 2016-05-12 18:23:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.05.2016 o 00:12, WS pisze:

    > hak mam, ale z bagaznikiem na nim nie jechalem nigdy ;)
    > co do oporu to powierzchnia czolowa roweru to praktycznie zero, postawiony bokiem
    oplyw powietrza moze mocno zaburzac, ale fakt, zalezy to od geometrii samochodu. W
    sedanie raczej dosc znacznie, w czyms typu VANa, moze sie zdarzyc, ze rowery znajda
    sie idealnie w tunelu aerodynamicznym i wplyw bedzie pomijalny...

    I pewnie dlatego odpadają przy większych prędkościach.....

  • 28. Data: 2016-05-12 23:21:41
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 12 maja 2016 18:23:21 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > I pewnie dlatego odpadają przy większych prędkościach.....

    te ustawione bokiem? ;)

    Ja z uchwytem rowerem na uchwycie Thule Tour alu Astra F z autostradowej gorki
    przekroczylem kilkukrotnie 200km/h licznikowe i zadnego problemu nie bylo.

    Obecnie mam 2x THULE 598 Proride i tez daje rade... a jesli nie ma sie problemu z
    podniesieniem rowerka, to zalozenie zajmuje max 30sek - postawic w rynience
    bagaznika, rama w uchwyt, przekrecic blokada do oporu, kluczyk i oba kola zablokowac
    samoblokujacymi paskami. Zdejmowanie podobnie

    Ale jak bede musial wozic 3 (4) rowery to pewnie w koncu kupie uchwyt na hak ;)

  • 29. Data: 2016-05-12 23:34:36
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 12 maja 2016 11:41:06 UTC+2 użytkownik yabba napisał:

    > Antena CB się ugnie na przeszkodzie, rower nie bardzo.

    Jak to zwykle bywa zalezy od anteny
    Dobrych kilka lat wjezdzalem do garazu z stalowym Lemmem at-71 (czy jakas podobna),
    zginala sie na bramie, przed zamknieciem garazu przestawialem tylko w druga strone
    zeby brame zamknac i wyjechac nastepnym razem.
    Po zmianie samochodu i anteny na presidenta indiana pojechalem tak samo - ~1km/h
    wystarczyl, zeby sie zlamala... i juz wiem, ze trzeba uwazac ;)

    WS

  • 30. Data: 2016-05-13 20:26:30
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.05.2016 o 23:21, WS pisze:

> [...]
    bagaznika, rama w uchwyt, przekrecic blokada do oporu, kluczyk i oba kola zablokowac
    samoblokujacymi paskami. Zdejmowanie podobnie

    ROTFL !!!
    I to chcesz zrobić w 30 sekund?
    Bo mnie identyczne czynności i to w pozycji wygodnej, bo w bagażniku
    hakowym zajmują kilka razy więcej.

    Też w Thule.