eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCzy wybieranie numeru i oczekiwanie na połączenie też coś kosztuje? › Czy wybieranie numeru i oczekiwanie na połączenie też coś kosztuje?
  • Data: 2014-01-20 17:11:35
    Temat: Czy wybieranie numeru i oczekiwanie na połączenie też coś kosztuje?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Natrafiłem na wypowiedź że komuś obciążyło konto (T-Mobile) za samo
    wybieranie numeru i oczekiwanie na połączenie bez tego by ktoś odebrał
    połączenie. Chodziło w tym przypadku o przekręt z puszczaniem sygnału i
    konieczność oddzwonienia na numer, chyba z Kongo.

    Jak to jest możliwe jeśli nikt nie odebrał połączenia? Chyba że oszuści
    posunęli się do tego stopnia że nagrali sygnał łączenia i puszczają go a
    ofiara myśli że nikt nie odbiera. To jedyna myśl która przyszła mi do głowy.
    Jest jeszcze jakaś inna możliwość?